کدخبر : 13344 تاریخ انتشار :
A

راجر فدرر: نواک جوکوویچ به یک هیولا تبدیل شد

راجر فدرر:  نواک جوکوویچ به یک هیولا تبدیل شد

اسطوره سوئیسی اعتراف کرد که در اوایل دوران حرفه‌ای نواک جوکوویچ به اندازه کافی به او احترام نمی‌گذاشته است.

به گزارش ورزش 360 راجر فدرر در مستند جدید خود به نام “۱۲ روز پایانی” از فراز و فرود رابطه‌اش با رقیب صرب خود نواک جوکوویچ پرده می‌بردارد.

در قسمتی از این مستند که روزهای آخر دوران حرفه‌ای راجر فدرر را به تصویر می‌کشد این تنیس‌باز سوئیسی درباره نواک جوکوویچ نیز صحبت و اعتراف می‌کند که در ابتدا به اندازه کافی برای او احترام قائل نبوده است.

قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم می‌گوید: «اولین باری که در مونته کارلو با او بازی کردم [سال ۲۰۰۶]، از زمین خارج شدم و با خودم فکر کردم “خب او بدک نیست.”»

فدرر ادامه می‌دهد: «با وجود اینکه اسم و رسمی پیدا کرده بود اما من هنوز کاملاً قانع نشده بودم. فکر می‌کنم به خاطر نقص‌های تکنیکی‌اش بود که به او احترام کافی نمی‌گذاشتم. احساس می‌کردم فورهند نامتعارفی دارد [اشاره به گریپ وسترن] و بک‌هند او به روانیِ الانش نبود. اما او به طرز فوق العاده‌ای روی نقاط ضعفش کار کرد و به یک هیولای باورنکردنی تبدیل شد.»

این قهرمان بازنشسته افزود: «فکر می‌کنم نواک برای هواداران من و رافا حکم یک مهمان ناخوانده را داشت. هواداران ما همدیگر را خیلی دوست داشتند، بنابراین وقتی نواک آمد، احتمالاً خیلی‌ها گفتند ما به نفر سوم نیازی نداریم. ما از راجر و رافا راضی هستیم.»

فدرر همچنین در مورد دلیل عدم محبوبیت اولیه جوکوویچ نزد طرفدارانش می‌گوید: «هواداران من در ابتدا او را دوست نداشتند، چون فکر می‌کردند من بازی آسان و [زیبایی] دارم. اما نواک با شخصیت قوی و اراده باورنکردنی‌اش برای بردن به میدان آمد.»

 

فدرر در پایان گفت: «فکر می‌کنم در مورد نواک کمی سوءتفاهم وجود داشت. من ورای آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌شود خود واقعی او را می‌بینم. اگر بازی‌اش را کنار بگذاریم، او کیست؟ ارزش‌هایش چیست؟ می‌دانم که به شدت به خانواده‌اش اهمیت می‌دهد.»

مستند “راجر فدرر، دوازده روز پایانی” دوشنبه آینده از طریق پلتفرم آمازون پرایم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

منبع تنیسفا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار