کدخبر : 10539 تاریخ انتشار :
A

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس فرزانه فصیحی نماینده کشورمان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ورزش 360، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است،فرزانه فصیحی دونده دوهای سرعت تیم ملی کشورمان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

بر همین اساس، فرزانه فصیحی در این رقابت توانست حد نصاب ۱۱.۷۱ ثانیه را به ثبت برساند و با این زمان عنوان هشتمی را کسب نماید.گفتنی است در این رقابت نماینده‌کشور انگلستان با ثبت زمان ۱۰.۹۸ثانیه قهرمان شد و دو دونده از کشور آمریکا نیز به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های۱۰.۹۹ثانیه و ۱۱.۰۲ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی سبحان احمدی در رقابت ماده ۸۰۰متر بخش غرب آسیا همچنین در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۸۰۰متر مسابقات دوومیدانی  لیگ الماس(بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، سبحان احمدی دونده دوهای نیمه استقامت تیم ملی کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.

بر همین اساس، سبحان احمدی در این رقابت توانست حد نصاب۱:۴۸.۹۲دقیقه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان قهرمانی را کسب نماید.در این رقابت نماینده‌کشور قطر با ثبت زمان ۱:۴۹.۹۸دقیقه نایب قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز  با ثبت حد نصاب‌های ۱:۵۰.۱۷دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

نایب قهرمانی پیرجهان در ماده ۴۰۰متر با مانع

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی  لیگ الماس(بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، مهدی پیرجهان دونده دوهای با مانع تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

بر همین اساس،مهدی پیرجهان در این رقابت توانست حد نصاب ۵۰.۶۰ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید.گفتنی است در این رقابت نماینده‌کشور لبنان با ثبت زمان  ۴۹.۸۴ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز  با ثبت حد نصاب‌های ۵۱.۶۹ثانیه پس از پیرجهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار