کدخبر : 19995 تاریخ انتشار :
A

عکس | آرین سلیمی در لباس زیبای کردی با مدال طلای المپیک

عکس |  آرین سلیمی در لباس زیبای کردی با مدال طلای المپیک

آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک در جدیدترین تصویری که از خود منتشر کرد با لباس کردی و مدال طلای المپیک ظاهر شد.

به گزارش ورزش 360، آرین سلیمی که در دوران کودکی از سد یک بیماری سخت گذشت، از احترام به رقبایش می‌گوید و اینکه دوست دارد تا پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک، به واسطه حضور رونالدو در ایران و جدال با استقلال و پرسپولیس، با او دیدار کند.

 بدون شک یکی از سورپرایزهای المپیک 2024 پاریس، آرین سلیمی است. تکواندوکار جوان کرمانشاهی که گذشته جالبی دارد و در سنین کودکی با بیماری عجیبی نیز دست و پنجه نرم کرده بود، توانست خودش را به تیم ملی برساند و پس از درخشش در مسابقات و کسب سهمیه المپیک، در بزرگترین تورنمنت ورزشی دنیا، به مدال طلا دست یابد.

سلیمی که رونالدو را به عنوان الگوی خود قرار داده و پس از قهرمانی المپیک نیز شادی معروف او را انجام داد، از سختی‌هایی که برای رسیدن به طلای المپیک کشیده می‌گوید و اینکه پس از این قهرمانی، علاقه‌مند است تا بتواند کریستیانو رونالدو را نیز از نزدیک ببیند و به او بگوید که با انگیزه گرفتن از موفقیت‌های او، توانسته به مدال طلا دست یابد.

17

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار