کدخبر : 19551 تاریخ انتشار :
A

حمایت هادی ساعی از مبینا نعمت زاده: سوادشان به دیپلم نمی رسد!

حمایت هادی ساعی از مبینا نعمت زاده: سوادشان به دیپلم نمی رسد!

هادی ساعی از مبینا نعمت‌زاده دفاع و به منتقدانش حمله کرد.

به گزارش ورزش 360 در هفته‌های گذشته و پس از کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ توسط مبینا نعمت‌زاده که با درخواست وی مبنی بر اجازه تحصیل در رشته پزشکی همراه بود، موجی از حواشی و صحبت در فضای ورزش ایران پیش آمد و اهالی جامعه به این موضوع واکنش نشان دادند که عموماً هم مخالف رفتار و درخواست نعمت‌زاده بودند.

حال هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندوی ایران به‌قصد برداشتن فشار از روی دوش مبینا نعمت‌زاده در گفتگوی اخیرش از وی دفاع کرد و نسبت به برخی منتقدان این دختر ۱۹ ساله، واکنش نشان داد و به‌نظر می‌آید منظور اصلی وی، شهربانو منصوریان باشد.

 می‌خواهم بگویم که در کشور ما طی مدت اخیر خیلی اتفاقات بدی افتاد اما مردم صدای‌شان در نیامد. کسانی که در مورد مبینا این‌گونه حرف می‌زنند، هنگام دزدی و اختلاس و مشکلات دیگر چیزی نگفتند. بعضی‌ها هم می‌خواهند روی این موج سوار شده و مقداری خود را بالا بکشند و فالوور جذب کنند. من روی صحبتم با آن دانش‌آموزان زحمت‌کشی که پشت کنکورند و تلاش می‌کنند و درس می‌خوانند نیست زیرا آن‌ها را درک می‌کنم اما افرادی مشغول صحبت در این مورد هستند که - با عرض پوزش - اگر سواد خودشان و کل خانواده‌شان را با هم جمع کنیم، به دیپلم نمی‌رسد.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار