کدخبر : 18392 تاریخ انتشار :
A

شناسایی مرد پشت صحنه مدال‌های تکواندو در المپیک پاریس

شناسایی مرد پشت صحنه مدال‌های تکواندو در المپیک پاریس

در چهار روز گذشته شور و اشتیاق مثال زدنی از هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران و رئیس فدراسیون تکواندو دیده‌ایم.

به گزارش ورزش 360، هنوز با گذشت ۲۴ سال از المپیک ۲۰۰۰ که در آن جوانی ۲۴ ساله از ایران موفق شد مدال برنز مسابقات را کسب کند، خاطراتش هر از چند گاهی در ذهن ورزش دوستان ایرانی مرور می‌شود؛ آن جوان خوش قدوقامت که در دو دوره بعدی مسابقات المپیک، مدال طلا کسب کرد تا تبدیل به پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک ایران شود، هادی ساعی بود.

هادی ساعی حالا مدتی است در نقش ریاست فدراسیون تکواندو فعالیت می‌کند و مردی که او را یکی از صاحب نام‌های ورزش ایران می‌دانیم، در این نقش جوانان زیادی را پرورش داده.

تاکنون در المپیک پاریس ۳ نماینده جوان و خوش‌آتیه ایران موفق شدند مدال مسابقات را به گردن خود بیندازند و در ادامه هم آرین سلیمی برای طلایی شدن رقابت خواهد کرد.

هادی ساعی در مسابقه هر چهار نماینده خود روی سکوها با شور و شوق خاصی آنها را کوچ می‌کند و وضعیت به گونه‌ای است که هادی ساعی شاید خودش هم هر از گاهی جوانان ایرانی را ای خود روی شیاپ جانگ می‌بیند.

ساعی هنوز به مانند یک جوان ۲۴ ساله برای لمس مدال المپیک ذوق دارد، هنوز به مانند یک طلایه‌دار با تجربه با حرف‌هایش تکواندوکاران را آماده می‌کنند و هنوز هادی ساعی به مانند تمام روزهای عمرش تنها یک دغدغه دارد و آن هم بالا بردن پرچم ایران است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار