کدخبر : 9001 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی والیبال؛ جولان بی انگیزه‌های طلبکار

تیم ملی والیبال؛ جولان بی انگیزه‌های طلبکار

محمد موسوی برای دومین بار در 3 سال اخیر به تیم ملی والیبال پشت کرد!

به گزارش ورزش 360، ظاهرا محمد موسوی برای دومین بار در 3 سال اخیر به تیم ملی والیبال پشت کرده و دعوت سرمربی تازه آمده را نپذیرفته است. اتفاقی که احتمالا از سوی چند بازیکن باتجربه دیگر هم تکرار خواهد شد. اوضاع آنقدر رقت انگیز و اسف‌بار شده که یکی از سایت‌های ستاره‌سالار مملکت، تغییر نظر بازیکن مذکور و بازگشتش به تیم ملی را نیازمند وقوع یک معجزه دانسته است.

جای شکرش باقیست که آقای ستاره قبل آغاز اردو انصرافش را اعلام کرده، اگرنه ایشان حدود دو سال پیش و در تابستان 1401 و درست در آستانه آغاز رقابت‌های جهانی اردو را ترک کرده و تیم ملی را تنها گذاشته بود. جالب آنکه بعد از آن گربه رقصانی عجیب و غریب ، حضرات باز هم موسوی را به اردوی تیم برای رقابت‌های آسیایی ارومیه فراخواندند. همان مسابقاتی که مجددا با جنجال آفرینی عالیجناب همراه شد و البته جام هم علی‌رغم همه این حواشی در ایران نماند.

معلوم نیست چرا کاربدستان و تصمیم سازان فدراسیون باوجود ناکامی‌های تکرار شونده سال‌های اخیر و حذف تقریبا مسجل شده تیم ملی از بازی‌های المپیک، حاضر به پذیرش الزامات تغییر نسل و دل کندن از نسل پر توقع، پا به سن گذاشته و بی انگیزه نیستند. مدیریتی شجاع و کارآمد لازم است که یکبار برای همیشه باندبازی، بازیکن سالاری و خود بزرگ بینی افراطی بوجود آمده را علاج کند.

البته که این قبیل حواشی به موسوی محدود نمی‌شود. تعداد قابل تأملی از نسل سابقا درخشان تیم ملی در این خود ویرانگری دور از انتظار مشارکت داشته و در مسیر از بین بردن خاطرات خوش گذشته در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار