کدخبر : 7856 تاریخ انتشار :
A

راند دوم فینال لیگ برتر والیبال

راند دوم فینال لیگ برتر والیبال

راند دوم فینال لیگ برتر والیبال فردا شب برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال ایران و از بازی دوم فینال، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که فولادی‌ها بازی اول را با نتیجه سه بر دو در یک دیدار جذاب از آن خود کرده‌اند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان که برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده‌اند، به هیچ چیزی جز برد در مسابقه دوم نمی‌اندیشند. آنها با داشتن ستاره‌هایی چون سید محمد موسوی و پوریا حسین خانزاده که در بازی اول درخشیده‌اند، به دنبال تمام کردن کار خواهند بود تا پس از سه سال دومین قهرمانی خود را در لیگ برتر والیبال ایران روز شنبه جشن بگیرند.

از طرف دیگر شهداب یزد که با سد محکم سید محمد موسوی در بازی اول مواجه شدند، حال با آنالیز بازی اول و شناخت اشتباهات خود در بازی اول پا به مسابقه دوم خواهند گذاشت. محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد که نمی‌خواهد رکورد موفقیت صد در صد خود را در فینال‌ها را از دست بدهد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود و کار را به مسابقه آخر بکشاند.

این دو تیم تا کنون در این فصل سه بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هر سه بار را فولاد سیرجان ایرانیان پیروز شده است و چهارمین برد در این فصل برای آنها قهرمانی را به ارمغان خواهد آورد. باید دید شهداب یزد اجازه این کار را به آنها خواهد داد یا خیر. این بازی راس ساعت 19 روز شنبه در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی فولاد سیرجان ایرانیان: محمدطاهر وادی، سید محمد موسوی، محمد فلاح، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفر منش، امین علوی و سیامک مرندی

ترکیب احتمالی شهداب یزد: ایلشن داوودی پور، رادوسلاو پاراپانوف، میثم صالحی، صابر جواهری توانا، مسعود غلامی، محمد ولی زاده و محمدرضا حضرت پور.

تمامی نتایج دو تیم در تاریخ لیگ برتر:

* فصل 98

شهداب یزد یک - فولاد سیرجان ایرانیان سه

* فصل 99

شهداب یزد سه - فولاد سیرجان ایرانیان یک

فولاد سیرجان ایرانیان - سه شهداب یزد یک

* فصل 1400

شهداب یزد صفر  -فولاد سیرجان ایرانیان سه

فولاد سیرجان ایرانیان - دو  شهداب یزد سه

* نیمه نهایی 1400

شهداب یزد سه -فولاد سیرجان ایرانیان صفر

فولاد سیرجان ایرانیان - یک  شهداب یزد سه

* فصل 1401

شهداب یزد سه فولاد - سیرجان ایرانیان دو

فولاد سیرجان ایرانیان - یک شهداب یزد سه

* فصل 1402

فولاد سیرجان ایرانیان - سه شهداب یزد یک

شهداب یزد صفر فولاد - سیرجان ایرانیان سه

بازی اول فینال فصل 03-1402: فولاد سیرجان ایرانیان- سه شهداب یزد دو

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار