کدخبر : 6011 تاریخ انتشار :
A

تصمیم‌گیری غیرمنتظره فدراسیون والیبال

تصمیم‌گیری غیرمنتظره فدراسیون والیبال

اولین تجربه مستقل موریس قرار است روی نیمکت ایران رقم بخورد.

به گزارش ورزش 360، دشواری بی‌انتهای مسیر تیم ملی والیبال برای رزرو بلیت پرواز به المپیک پاریس، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اساساً یکی از دلایلی که برخی از مربیان مطرح اروپایی برای نشستن روی نیمکت داغ تیم ملی استقبالی نشان ندادند، همین مسئله بوده‌است.

با این همه اما از تیم فدراسیون والیبال انتظار می‌رفت که در پی مطرح شدن اسامی خاص و باتجربه‌ای نظیر آلبرتو جولیانی، آندره‌آ آناستازی، ولادیمیر آلکنو و روبرتو پیاتزا؛ یک مربی صاحب‌سبک هم‌تراز با این اسامی به جانشینی بهروز عطایی روی نیمکت ایران بنشیند.

رزومه پربار موریس پائز به‌عنوان یک دستیار اول و سرمربی تیم‌های لیگ برتری قابل کتمان نیست اما این که نخستین تجربه مستقل ملی وی روی نیمکت ایران آن هم در این مسیر دشوار خواهد بود، نگرانی‌ها را افزایش داده‌است.

شاید بهتر بود که فدراسیون والیبال با تعیین‌تکلیف وضعیت مدیریتی‌اش، به انتصاب سرمربی جدید می‌پرداخت تا شاید یک مربی نام‌دارتر، باتجربه‌تر و مطمئن‌تر هواپیمای والیبال ایران را از آسمان لیگ ملت‌ها به سلامت عبور بدهد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار