کدخبر : 3888 تاریخ انتشار :
A

طلسم تیم ملی والیبال ایران سه رقمی شد

طلسم تیم ملی والیبال ایران سه رقمی شد

تعداد روزهای بدون سرمربی تیم والیبال ایران سه رقمی شد.

به گزارش ورزش 360، از دوازده مهر ماه سال جاری بود که پس از باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل جمهوری چک در انتخابی المپیک بهروز عطایی از هدایت تیم ملی والیبال ایران استعفا داد تا تیم ملی بزرگسالان ایران عملا بدون سرمربی شود.

از آن روز تا حالا چندین و چند جلسه بین کارشناسان و پیشکسوتان والیبال با فدراسیون والیبال برگزار شد، رییس فدراسیون کنار رفت و سرپرست جدید آمد و با چندین مربی درجه یک مذاکره شد ولی آن چیزی که هواداران والیبال انتظار داشتند اتفاق نیفتاد.

هواداران والیبال انتظار داشتند در کمترین زمان سرمربی انتخاب شود ولی فدراسیون به دلیل شرایط مهم تیم ملی والیبال، همچنان صبر به خرج می‌دهد. اگرچه فدراسیون والیبال گفته هنوز وقت برای انتخاب سرمربی تیم ملی دارد، ولی بعضی از کارشناسان و هواداران والیبال ایران این موضوع را قبول ندارند و انتظار دارند هر چه سریعتر بحث سرمربی تیم ملی آنهم با یک گزینه درجه یک بسته شود.

حالا صد روز از بی سرمربی بودن تیم بزرگسالان ایران می‌گذرد. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی خواهد افتاد. فدراسیون والیبال قول داده به زودی سرمربی تیم ملی والیبال ایران را معرفی و مشخص کند‌.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار