کدخبر : 2726 تاریخ انتشار :
A

بازهم نادال مصدوم شد

بازهم نادال مصدوم شد

رافائل نادال یکبار دیگر به دلیل مصدومیت رقابت‌های اوپن استرالیا را از دست داد.

به گزارش ورزش 360، رافائل نادال در رقابت های 250 امتیازی بریزبن، به میادین تنیس بازگشت و با انجام دو بازی بی نقص مقابل دومنیک تیم و جیسون کوبلر و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی، هوادارانش را برای حضوری قدرتمندانه در اوپن استرالیا امیدوار کرد.

اما او در بازی یک چهارم نهایی مقابل جردن تامپسون، در ست سوم دچار افت بدنی محسوسی شد و تایم استراحت پزشکی برای مصدومیت از ناحیه عضلات بالایی ران چپ درخواست کرد. همان ناحیه ای که سال گذشته در استرالیا مصدوم شد و یک سال از میادین دور بود. او در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد که در صورت نساز تیت پزشکی خواهد داد تا ببیند آیا می تواند به رقابت های اوپن استرالیا برسد یا خیر.

امروز او در بیانیه ای اعلام کرد که شرایط حضور در استرالیا را نخواهد داشت. در بیانیه او آمده است:" در حال حاضر برای بازی در رقابت های 5 سته آماده نیستم. من به اسپانیا برخواهم گشت تا با دکترم مشورت کنم، استراحت کنم و مداوا شوم."

به این ترتیب، بعید است او در فصل هارد کورت زمستانی در تورنمنتی دیگر شرکت کند. احتمالا او به تمرین و مداوا خواهد پرداخت و خودش را در بهترین شرایط برای آخرین حضور در فصل خاک رس اروپا آماده خواهد کرد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار