کدخبر : 24484 تاریخ انتشار :
A

واکنش ستاره والیبال ایران به درخشش خیره کننده در لهستان

واکنش ستاره والیبال ایران به درخشش خیره کننده در لهستان

لژیونر والیبال ایران با اشاره به درخشش در لیگ لهستان گفت این تازه شروع است و تلاش می‌کند بازی به بازی بهتر شود.

به گزارش ورزش 360، اسکرا موفق شد در هفته هفتم لیگ والیبال لهستان بدزین را ۳ بر یک شکست دهد. اسکرا پرافتخارترین تیم لهستان با ۹ قهرمانی در ست نخست شکست خورد ولی در سه ست بعدی توانست برنده شود.

امین اسماعیل نژاد بعد از بازی گفت: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و مشکلات زیادی در سازماندهی داشتیم ولی توانستیم در ست های بعدی ریتم خودمان را به دست بیاوریم و برنده شویم. اینجا پلاس‌لیگا است و هر چیزی ممکن است رخ دهد. شروع مسابقه برای ما خیلی سخت بود.  با این حال من راضی هستم چون کار بزرگی انجام دادیم. ما این مسابقه را برای خوشحالی هواداران خود بردیم.

شاگردان گئورگه کرتو بازی را خوب شروع نکردند اما توانستند برنده از زمین خارج شوند. بازیکن ایرانی درباره دلیل افت تیمش در ست نخست گفت: این باخت در ست نخست عمدتا به خاطر مسائل فنی بود که توضیح آن سخت است. ما در دفاع با مشکل کوچکی روبرو بودیم، در سرویس هم کمی مشکل داشتیم اما پس از ست اول اعتماد به نفس خود را به دست آوردیم و به بازی خوب‌مان ادامه دادیم. این مسابقه را خیلی عصبی شروع کردیم. بازیکنان حریف با سرویس های خود ما را تحت فشار قرار دادند و ما در دریافت با مشکل مواجه شدیم و به این معنی بود که نتوانستیم آنطور که باید شرایط را کنترل کنیم، اما در نهایت موفق شدیم. خیلی خوشحالم که ۳ امتیاز را به دست آوردیم اما هنوز کار زیادی در پیش داریم. دیدارهای سختی با حریفان بزرگ در پیش داریم. من امیدوارم که بتوانیم سطح بازی خود را حتی بالاتر ببریم.

اسماعیل نژاد در این دیدار  ۲۴ امتیاز از جمله ۳ امتیاز در سرویس به دست آورد. او در هفت مسابقه‌ای که تاکنون انجام داده، ۱۵۴ امتیاز کسب کرده است و رکورد امتیاز او در یک بازی مقابل ترفل گدانسک بود که ۳۱ امتیاز گرفت.

مهاجم ایرانی درباره عملکرد خوب خودش در این فصل گفت: این تازه شروع است. پلاس لیگا بسیار سخت و یکی از بهترین لیگ‌های جهان است.

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار