کدخبر : 2191 تاریخ انتشار :
A

نتایج شب گذشته بسکتبال NBA

نتایج شب گذشته بسکتبال NBA

رقابت‌های بسکتبال NBA بامداد امروز با برگزاری چندین دیدارادامه یافت.

به گزارش ورزش 360، در ادامه دیدار‌های امروز بسکتبال NBA بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۰_۱۱۸تورنتو رپترز را شکست داد و به بیست و پنجمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی جیلن براون فوروارد بوستون با کسب سی و یک امتیاز، ده ریباند و شش پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

میلواکی باکس از همین کنفرانس ۱۱۹_۱۱۱ از سد کلیولند کاوالیرز گذشت و ضمن ثبت بیست و چهارمین برد خود در این فصل جایگاهش در رده دوم جدول شرق را مستحکم‌تر کرد.

اوکلاهاما ساندر ۱۱۹_۹۳ دنور ناگتس را شکست داد و جایگاه این تیم را در رده سوم جدول غرب گرفت. شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب چهل امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد؛ و فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۳۱_۱۲۷ هیوستون راکتس را برد. تایرس مکسی گارد فیلادلفیا با ۴۲ امتیاز ستاره این دیدار بود.

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

واشنگتن ویزاردز ۱۱۰_۱۰۴ بروکلین نتس

اورلاندو مجیک ۱۱۷_۱۰۸ نیویورک نیکس

آتلانتا هاوکس ۱۱۰_۱۱۷ ساکرامنتو کینگز

فنیکس سانز ۱۳۳_۱۱۹شارلوت هورنتس

پورتلند تریل بلیزرز ۱۳۴_۱۲۸ سن آنتونیو اسپرز

لس آنجس کلیپرز ۱۱۷_۱۰۶ ممفیس گریزلیز

این رقابت‌ها امشب و بامداد فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبرولوز، اوکلهاما و دنور ازکنفرانس غرب در رده اول تا سوم قرار دارند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار