کدخبر : 1899 تاریخ انتشار :
A

آلکنو رفت، سعید معروف برگشت!

آلکنو رفت، سعید معروف برگشت!

سرمربی سابق تیم ملی از گزینه های فدراسیون کنار گذاشته شد

به گزارش ورزش 360، پس از اعلام چهار نامزد نهایی فدراسیون والیبال که شامل سعید معروف، آنجلو لورنزتی، ویتالی هاینن و روبرتو پیاتزا هستند، ولادمیر آلکنو از گزینه های تیم ملی والیبال کنار گذاشته شد.

آلکنو که در المپیک توکیو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود و پس از آن از دنیای مربیگری خداحافظی کرده بود، یکبار دیگر با اعلام فدراسیون ایران به بازگشت دنیای مربیگری نزدیک شده بود که با اعلام اسامی نهایی نامزدهای هدایت تیم‌ ملی، این اتفاق نیفتاد.

ولادمیر آلکنو روس که با تیم ملی والیبال این کشور قهرمان المپیک لندن شده بود و چندین و چند مقام باشگاهی نیز با تیم زنیت کازان به دست آورده بود، در حال حاضر ترجیح می‌دهد به عنوان یک مشاور به تیم ها کمک کند تا  اینکه خودش هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد. البته در صورتیکه سعید معروف سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود شاید از او به عنوان مشاور در تیم ملی والیبال استفاده کند. این دو قبلاً در تیم زنیت کازان با هم همکاری داشته اند.

در لیست جدید اما باردیگر نام سعید معروف اسطوره ورزش ایران به چشم می‌خورد که مدت هاست در آمریکا دوره مربیگری را می گذراند. 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار