کدخبر : 18620 تاریخ انتشار :
A

بهترین پاسور والیبال المپیک2024 مشخص شد

بهترین پاسور والیبال المپیک2024 مشخص شد

پاسور تیم ملی والیبال ژاپن در صدر بهترین پاسورهای المپیک پاریس قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی والیبال ژاپن پس از نایب قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال، با امید فراوان به المپیک پاریس راه یافت تا در این رقابت‌ها نیز به افتخارات بزرگ‌تری دست یابد. ژاپنی‌ها حتی در مرحله یک چهارم نهایی نزدیک به خلق شگفتی بزرگی بودند و تا آستانه پیروزی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا پیش رفتند، اما بازگشت خیره‌کننده حریف باعث شد تا رؤیای سامورایی‌ها برای کسب مدال در پاریس ناتمام بماند و از دور مسابقات کنار بروند.

با این وجود، نمایش‌های درخشان ماساهیرو سکیتا، یکی از ستاره‌های تیم ملی ژاپن، در المپیک پاریس، او را به یکی از بهترین بازیکنان این رقابت‌ها تبدیل کرد. سکیتا با عملکرد خود در طول مسابقات توانست قدرت و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و توجه کارشناسان و هواداران را به خود جلب کند.

نکته جالب‌تر اینکه با وجود حذف ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، آمار و ارقام منتشر شده توسط فدراسیون جهانی والیبال نشان داد که سکیتا عنوان بهترین پاسور مسابقات المپیک را به دست آورده است. این موفقیت شخصی برای سکیتا، در شرایطی که تیم ژاپن به مدال نرسید، نشانگر کیفیت بالای بازی این بازیکن و پتانسیل بالای والیبال ژاپن است.

photo_2024-08-13_10-41-04

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار