کدخبر : 18072 تاریخ انتشار :
A

بسکتبال برزیل هم توسط آمریکا له شد

بسکتبال برزیل هم توسط آمریکا له شد

تیم بسکتبال آمریکا با اقتدار و با صدتایی کردن برزیل جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر و پایانی بازی‌های المپیک پاریس را به دست آورد.

به گزارش ورزش 360، مدعی اول قهرمانی بسکتبال بازی‌های المپیک پاریس در دیدار با برزیل باز هم در قامت یک مدعی ظاهر شد و با پرتاب‌های سه‌امتیازی خود بلای جان حریف شد.

لبرون جیمز و هم‌تیمی‌های او کوارترهای اول، دوم و چهارم را با نتایج ۳۳ بر ۲۱، ۳۰ بر ۱۵ و ۲۸ بر ۱۶ برزیل را شکست دادند و تنها در کوارتر سوم ۳۱ بر ۳۵ بازی را واگذار کردند تا در نهایت ۱۲۲ بر ۸۷ فاتح جدال حلقه‌ها باشد.

با این نتیجه چهره ۴ تیم برتر پایانی بازی‌های المپیک پاریس مشخص شد، صربستان باید به مصاف آمریکا برود و آلمان نیز باید رو در روی فرانسه میزبان به میدان برود.

در این بازی دیوین بوکر با ۱۸ امتیاز و برونو کابوکلو با ۳۰ از برزیل امتیازآورترین بازیکنان دو تیم بودند. در کوارتر سوم این دیدار لبرون جیمز پس از ضربه آرنج بازیکن برزیل مصدوم شد و به دلیل خونریزی و احتمال شکستن استخوان صورت، مجبور به ترک زمین شد تا دقایق باقی مانده را در کنار زمین مانده و بازی را از روی نیمکت دنبال کند.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی روز پنجشنبه ۱۸ مرداد دنبال خواهد شد که در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

پیش از این بازی تیم بسکتبال فرانسه ۸۲ بر ۷۳ کانادا را شکست داد و به جمع ۴ تیم برتر پایانی بازی‌های المپیک راه یافت.

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار