کدخبر : 18064 تاریخ انتشار :
A

نیمه نهایی والیبال المپیک 2024 | فرانسه - ایتالیا؛ جنگ بزرگان

نیمه نهایی والیبال المپیک 2024 | فرانسه - ایتالیا؛ جنگ بزرگان

یک جدال تمام اروپایی را در نیمه‌نهایی المپیک پاریس شاهد خواهیم بود.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های فوق جذاب المپیک پاریس وارد مرحله نیمه‌نهایی خود شده است و چهار تیم فرانسه، ایتالیا، لهستان و آمریکا برای صعود به فینال تلاش خواهند کرد.

در یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی والیبال المپیک پاریس، دو تیم ملی والیبال فرانسه و ایتالیا روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در یک‌چهارم نهایی با یک کامبک شگفت‌انگیز و در حالی که دو بر صفر عقب بودند توانستند پیروز میدان شوند و وارد این مرحله شوند.

تیم ملی والیبال فرانسه که باز هم چراغ خاموش دارد خود را به یک فینال دیگر می‌رساند، باید به مصاف ایتالیایی برود که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال که حدود یک ماه قبل برگزار شد توانست این تیم را ۳ بر ۲ شکست دهد. فرانسوی‌ها که با حضور ده هزار هوادار گویی یک بازیکن اضافی دارند، با سرمربی ایتالیایی خود، آندره جیانی، بسیار امیدوارند یک بار دیگر و پس از قهرمانی در المپیک توکیو به فینال صعود کنند. آندره جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه، که سال‌ها در تیم ملی والیبال ایتالیا بازی کرده و رکورددار بازی در تیم ایتالیا است، حالا در آستانه یک روز خاص قرار دارد و باید یک بار دیگر رو در روی تیم ملی والیبال کشور خود قرار بگیرد.

از سوی دیگر، تیم ملی والیبال ایتالیا که تا حذف از المپیک یک امتیاز فاصله داشت، با بازگشت شگفت‌انگیزی که برابر ژاپن داشت، حالا قصد دارد یک مسابقه استثنایی دیگر را این بار برابر میزبان و مدافع عنوان قهرمانی انجام دهد. ایتالیا که در لیگ ملت‌های والیبال با تیم دوم خود با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم اصلی فرانسه شکست خورد، بسیار امیدوار است با ستاره‌هایی نظیر سیمونه جیانلی، الساندرو میکلتو، یوری رومانو، فابیو بالاسو و دنیل لاویا بر فرانسه غلبه کند و پس از یک دوره غیبت همچون المپیک ریو دو ژانیرو راهی فینال مسابقات شود.

شاگردان فردیناندو دجورجی، در عین اینکه جوان‌ترین تیم مسابقات هستند، ولی بسیار باتجربه و با شخصیت نشان دادند و ثابت کردند که کاملاً شخصیت قهرمانی المپیک را دارند.

باید دید جدال دو هم‌تیمی سابق، یعنی آندره جیانی و فردیناندو دجورجی، در تیم ملی والیبال ایتالیا چه خواهد شد. جدالی که قطعاً می‌تواند جذاب و تاریخی شود.

ترکیب احتمالی فرانسه: آنتوان بریزارد، اروین انگاپت، ترور کلونو، ژان پاتری، نیکولاس لگوف، بارتلمی چینینیز و ژنیا گربنیکوف.

ترکیب احتمالی ایتالیا: سیمونه جیانلی، یوری رومانو، دنیل لاویا، الساندرو میکلتو، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو و فابیو بالاسو.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار