کدخبر : 17438 تاریخ انتشار :
A

لهستان 3 - برزیل 2: کامبک شماره یک جهان برابر سلسائو

لهستان 3 - برزیل 2: کامبک شماره یک جهان برابر سلسائو

شاگردان نیکولا گربیچ در تیم ملی والیبال لهستان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

به گزارش ورزش 360، در ادامه مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان، در یک بازی جذاب، تیم ملی والیبال لهستان توانست با نتیجه سه بر دو از سد تیم ملی والیبال برزیل بگذرد و با کسب دومین برد خود قبل از بازی آخر مرحله گروهی، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

در این دیدار ابتدا برزیل ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد، اما لهستانی‌ها در ست دوم بهتر بازی کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. در ست سوم، شاگردان برناردو رزنده در تیم برزیل با ارائه یک بازی خوب ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند. لهستانی‌ها که خطر را حس کرده بودند، در ست چهارم همه توان خود را به کار گرفتند و در نهایت ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند تا همه‌چیز به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم، لهستانی‌ها از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و به برزیلی‌ها اجازه خودنمایی ندادند. هرچند در ادامه، برزیلی‌ها در امتیاز دوازده به لهستانی‌ها رسیدند، اما در نهایت لهستان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد تا با کسب دومین برد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

در این مسابقه، ویلفردو لئون و یاکوب کوچانوفسکی به ترتیب بیست‌وچهار و پانزده امتیاز برای لهستان به دست آوردند و در تیم ملی والیبال برزیل، ریکاردو لوکارلی و آدریانو ژاویر هر کدام هجده امتیاز کسب کردند.

برزیل که دومین شکست خود را در مرحله مقدماتی متحمل شده، حالا به پشتوانه همین یک امتیازی که در این دیدار کسب کرده، امیدوار است تا با برتری بر مصر به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار