کدخبر : 1638 تاریخ انتشار :
A

بردیا، پرونده بازگشت به بهترین لیگ دنیا را بست!

بردیا، پرونده بازگشت به بهترین لیگ دنیا را بست!

به نظر می‌رسد بردیا سعادت علاقه‌ای به بازگشت به سری‌آ ندارد.

به گزارش ورزش 360، بردیا سعادت قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که در این فصل در تیم آلانیا اسپور ترکیه درخشش خوبی داشته و در جمع امتیازآوران لیگ ترکیه بالاتر از نیمیر عبدالعزیز، متئو اندرسون و اروین انگاپت در رتبه دوم قرار دارد.

این درخشش بردیا سعادت این سوال را در ذهن ایجاد کرد که شاید در فصول آینده راهی لیگ‌ برتر والیبال ایتالیا که بهترین لیگ جهان است شود ولی او با مصاحبه‌ای که با ورزش سه داشت، این موضوع را منتفی دانست.

بردیا سعادت در این باره گفت:

لیگ ترکیه الان سطح بسیار بالایی از نظر والیبالی دارد و با توجه به سطحی که دارد از اینجا بازی کردن راضی هستم. من قبل از اینکه بخواهم ترکیه را انتخاب کنم در ایتالیا نیز بازی کرده بودم، ولی در آینده اگر بخواهم لیگ جدید را تجربه کنم دوست دارم به روسیه بروم چون فکر می‌کنم که بازی روس‌ها با استایل من همخوانی دارد. البته بازی کردن در لهستان را هم خیلی دوست دارم.

سعادت حالا با این اظهار نظر پرونده پرونده حضور احتمالی‌اش در سری آ ایتالیا را بست و به نظر می‌رسد سوپر لیگ روسیه را باید مقصد بعدی او دانست.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار