کدخبر : 14949 تاریخ انتشار :
A

دلیل مربیان ایرانی برای رد پیشنهاد فدراسیون بسکتبال

دلیل مربیان ایرانی برای رد پیشنهاد فدراسیون بسکتبال

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: تریفانوویچ کماکان گزینه فدراسیون است، اما قرار شده با دو تا سه گزینه دیگر هم صحبت کنند.

به گزارش ورزش 360، سعید تابش‌نیا، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و دلیل سرمربیان داخلی برای نپذیرفتن پیشنهاد فدراسیون اظهار کرد: چیزی که از سوی مهران شاهین طبع و مهران حاتمی عنوان شد دقیقاً مشکلات شخصی بود. حالا چه مسائل دیگری می‌تواند پشت این موضوع باشد، من در جریان نیستم ولی چیزی که به ما اعلام شد مشکلات شخصی مربیان ایرانی مدنظر فدراسیون بود.   

وی افزود: هنوز گزینه جدیدی از سوی فدراسیون به کمیته فنی معرفی نشده، فعلا قرار بر صحبت‌های اولیه از سوی فدراسیون است تا در چند روز آینده که اسامی مشخص شد کمیته فنی تشکیل جلسه دهد. با اعلام اسامی جدید بررسی‌های گزینه‌های مدنظر آغاز می‌شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: رادوان تریفانوویچ اسلوونیایی کماکان گزینه فدراسیون است، اما دو تا سه گزینه دیگر هم قرار شده با فدراسیون صحبت کنند و اگر نظر کمیته فنی بر این بود که در میان آنها سرمربی بهتری از تریفانوویچ وجود دارد با گزینه مدنظر قرارداد بسته شود.  

 

منبع آنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار