کدخبر : 13808 تاریخ انتشار :
A

ستاره تیم ملی والیبال ایران: لطفاً ما را دوست داشته باشید!

ستاره تیم ملی والیبال ایران: لطفاً ما را دوست داشته باشید!

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: سخت‌ترین روزهای زندگی‌مان را سپری می‌کنیم.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 14:30دقیقه فردا (چهارشنبه 30 خرداد) در اولین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود و امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) آخرین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات انجام داد.مهدی جلوه پس از پایان تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات بیان کرد: برای اولین بار دوست دارم حرف آخرم را اول بزنم، در دو هفته‌ای که گذشت نتیجه‌ای که برایش تلاش و برنامه‌ریزی کرده‌بودیم را کسب نکردیم.

برخلاف تمام تلاش‌هایمان برای رسیدن به المپیک، نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. خودمان بیشتر از هر کسی از این مساله ناراحت هستیم. شاید سخت‌ترین روزهای زندگی‌مان را سپری می‌کنیم چون مسئولیتی روی گردن‌مان است که همه وجود و توان‌مان را برایش می‌گذاریم و نتوانستیم آن‌گونه که می‌خواهیم باعث حال خوب مردم شویم.وی ادامه داد: دو هفته نخست تمام شده است و چهار دیدار با چهار تیم نامی و بزرگ پیش رو داریم. دیگر شانسی برای صعود به المپیک نداریم اما می‌خواهم تمام مردم و هواداران والیبال این را بدانند که هر مرحله از لیگ ملت‌ها پروتکل‌های خاص خود را دارد. همیشه می‌گویند هر طور لیگ ملت‌ها را شروع کنید همان‌گونه ادامه‌دار می‌شود، این دوره برای‌مان سخت شد اما از آن طرف هم هر گونه لیگ ملت‌ها را تمام کنیم، سال دیگر هم همان‌گونه برای‌مان شروع می‌شود. در طی این مدت تمام تلاشمان را کردیم تا هر اتفاقی در این دو هفته افتاد را کنار بگذاریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از مردم عزیز کشورمان خواهش می‌کنم برای شادی بچه‌های خودتان که در فیلیپین هستند، هفته آخر را نیز از تیم‌ حمایت کنید و مطمئن باشید جدا از این‌که هر کسی چه توانی دارد و  چه فشاری را تحمل می‌کند همه بازیکنان تمام توان‌شان را می‌گذارند. مطمئن باشید هیچکس ذره‌ای کم و‌ کسر نخواهد گذاشت.وی در مورد بازی با آمریکا بیان کرد: در این مدت خیلی پرفشار، مصمم و جدی‌تر از همیشه تمریناتمان را ادامه دادیم.

از این تیم چند جلسه آنالیز داریم و فکر می‌کنم به اندازه خودمان آمریکا را می‌شناسیم. هر چند آمریکا بازیکنان بزرگی دارد و اگر حس کنند نقاط قوت‌شان را پوشش می‌دهیم احتمال دارد سیستم بازی‌شان را تغییر دهند.جلوه در پایان گفت: در هفته سوم لیگ ملت‌ها هیچ جایی برای عذر و بهانه وجود ندارد. می‌رویم تا دیدار به دیدار باعث حال بهتر مردم شویم و مردم دوباره حال‌شان با والیبال خوب شود. خواهش می‌کنم والیبال را دوست داشته باشید و مطمئن باشید انرژی ‌های خوب شما باعث می‌شود حال‌مان بهتر شود و با انرژی و حس بهتری در زمین حاضر شویم. امیدوارم اتفاقاتی که افتاده را در هفته آخر جبران کنیم و باعث حال خوب مردم شویم.

 

منبع فدراسیون والیبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار