کدخبر : 13096 تاریخ انتشار :
A

اتفاق عجیب در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال

اتفاق عجیب در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال

نزدیک بود بهترین سرمربی جهان سکته کند!

به گزارش ورزش 360، در بازی تیم های ملی والیبال لهستان و برزیل که با پیروزی سه بر یک تیم برزیل همراه بود، در ست سوم این دیدار یک صحنه جنجالی رخ داد که باعث شد نیکولا گربیچ به شدت عصبانی شود. 

در ست سوم و در امتیاز نه بر هشت به سود لهستان، بازیکن تیم برزیل آبشار خود را روانه زمین لهستان کرد و بازیکنان ها به تصور اینکه توپ در زمین لهستانی ها خوابیده، بازی را رها کردند و به خوشحالی پرداختند و داور نیز امتیاز را به برزیلی ها داد. 

اما پس از آنکه گربیچ سرمربی لهستان، درخواست ویدیوچک داد، به وضوح مشخص بود توپ به جای زمین به پای مارسین یانوش پاسور لهستان برخورد کرده و برزیلی‌ها و داور اشتباه کرده اند.

طبق مقررات FIVB، لهستانی ها باید در این شرایط یک امتیاز بگیرند، زیرا تفسیر رقیب نادرست بود. در این بین داور به جای دادن امتیاز به لهستانی ها، دستور به تکرار سرویس و به جا داد که باعث خشم باورنکردنی سرمربی و بازیکنان لهستانی شد.

در این موقعیت عجیب و غریب، والیبالیست های لهستانی به کاپیتانی بارتوش کورک قوانین را برای داوران تشریح کردند. گربیچ هم وارد عمل شد. این سردرگمی دقایقی ادامه داشت تا سرانجام مسئولان میز وارد عمل شدند و   پس از آن بود که به لهستان یک امتیاز تعلق گرفت.

گربیچ پس از پایان این دیدار در مصاحبه ای در مورد داوری در این مسابقات گفت: "در این تورنمنت بازی های زیادی برگزار می شود که داوران در آن ها عملکرد چندان خوبی ندارند. من متوجه هستم که آنها به طور خاص علیه ما کاری انجام نمی دهند، اما آنها به اندازه کافی خوب نیستند و وقتی اشتباهی رخ می دهد، کنترل بازی را از دست می دهند، سپس با تصمیمات اشتباهشان همه را عصبی می کنند. در بازی ما مقابل بلغارستان با اشتباهاتی آغاز شد که در داوری بسیار نادر است. در بازی با برزیل، داوران به قوانین واضح داوری را نمی دانستند."

گربیچ در پایان گفت: "باید مراقب باشیم چون متاسفانه تعدادی از این داوران در پاریس خواهند بود. ما در چنین لحظاتی که داور اشتباه می کند، نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، زیرا مشکلات را بیشتر می کند."

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار