کدخبر : 12914 تاریخ انتشار :
A

آقایون والیبالیست؛ باور کنید برایتان دیگر تیتر نداریم!

آقایون والیبالیست؛ باور کنید برایتان دیگر تیتر نداریم!

تیم‌ملی والیبالی که برابر تمام مربیان کودتا می‌کند، شاید واقعا لایق چنین نتایجی است.

به گزارش ورزش 360، تیم‌ملی والیبال ایران امروز برابر ترکیه هم شکست خورد تا عملا شاهد یک افتضاح تاریخی در لیگ ملت‌ها باشیم، پائز اخراج شد تا به تیم‌ملی شوک وارد شود و البته همینطور هم شد، باخت به ترکیه‌ای که کیلومترها از ما فاصله دارد دقیقا همان شوکی بود که به آن نیاز داشتیم، ممنون!

تیم‌ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها افتضاح بوده است و مطمئن باشید این نتایج عجیب در هفته سوم هم تکرار خواهد شد. ایران صبح امروز برابر ترکیه قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد اما والیبال ترکیه دقیقا کجای دنیا است که توانسته ایران را با سابقه چهارمی در این مسابقات را شکست دهد؟ پاسخ، هیچ جا!

مشکلات تیم‌ملی والیبال ایران مربوط به امروز و دیروز نیست و نقطه شروع دقیقا به زمان انتخاب سرمربی برمی‌گردد، جایی که سر و سامان دادن به نیمکت تیم ملی بیشتر از نوشتن شاهنامه فردوسی طول کشید. مائوریسیو پائز تنها یک ماه مانده به آغاز مسابقات راهی ایران شد و مدت کمی را کنار بازیکنان سپری کرد. قطعا در این مدت کم نمی‌توان تیم‌ملی را یکدل کرد و با بازیکنان ارتباط خوبی گرفت. پائز حتی در انتخاب بازیکنان هم دخالت زیادی نکرده بود و به دلیل شناخت ناکافی از لیگ ایران، پیمان اکبری بخش اعظمی از کار را برعهده گرفته بود. سوال از پیمان اکبری؛ مشکل نبود پاسور خوب در تیم‌ملی والیبال ایران واضح است اما باز هم شاهد دعوت طاهر وادی و جواد کریمی به تیم‌ملی بودیم، آقای مربی این تصمیم چه توجیهی دارد؟

از طرفی فدراسیون والیبال ایران از تمام کوتاهی‌ها آگاه است و باز هم برای اینکه نشان بدهد اقدامی صورت گرفته، پائز را در آستانه یک دیدار با ترکیه که به ظاهر ساده به نظر می‌رسید، اخراج کرد. قرار بود با اخراج پائز به تیم‌ملی شوک وارد شود اما با پیمان اکبری برابر ترکیه هم شکست خوردیم. این اخراج چه دلیلی دارد؟ بگذارید این موضوع را از دید فدراسیون و عاشقان مربیان وطنی بررسی کنیم؛ تیم‌ملی ایران شانس زیادی برای حضور در المپیک ندارد و در صورت نتیجه نگرفتن در لیگ ملت‌ها کسی ایراد نمی‌گیرد چرا چنین اتفاقی رخ داده است، پس به پائز نه امکانات می‌دهیم، نه بازی تدارکاتی درست و حسابی و نه او را به موقع روی نیمکت تیم‌ملی حاضر می‌کنیم. پائز نتیجه نمی‌گیرد و اخراج می‌شود تا دوباره به مربی ایرانی برگردیم. این دقیقا می‌تواند یکی از دیدگاه‌های دوستان بابت رقم زدن چنین شرایطی باشد.

حال نوبت به بازیکنان تیم ملی است؛ میلاد عبادی‌پور به معنای واقعی کلمه لیاقت کاپیتان بودن را ندارد چراکه خود او از لحاظ روحی در لحظات زیادی از بازی دچار ضعف می‌شود و نمی‌تواند سایر بازیکنان را برای بازی بهتر و پرانرژی‌تر تهییج کند. در این نسل از والیبال ایران خبری از شادابی و جنگجو بودن هم نیست. امیر غفوری و محمد موسوی، کسی فراموش نمی‌کند این دو بازیکن در آستانه لیگ ملت‌های والیبال از تیم‌ملی کناره گیری کردند تا دست سرمربی هم در پوست گردو قرار بگیرد. حقیقتا برای این همه بی‌تدبیری و تصمیمات اشتباه و بازی افتضاح، تیتر کم آورده‌ایم. به ما حق بدهید، سخت است 8 بازی متوالی، 8 تیتر مختلف برای 8 افتضاح تاریخی بزنیم!

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار