کدخبر : 12345 تاریخ انتشار :
A

واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به دیدار با دو غول جهان

واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به دیدار با دو غول جهان

میلاد عبادی‌پور در مورد دیدار مقابل ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 گفت: ژاپنی‌ها در چند سال اخیر نشان داده‌اند که تیم‌شان راه افتاده و تیم‌های بزرگ جهان را هم شکست داده‌اند. قطعا بازی سختی پیش رو داریم اما بچه‌های ما هم در دو بازی آخر هفته اول نشان دادند که دارند راه می‌افتند.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در چهار دیدارش مقابل تیم‌های صربستان، ‌ایتالیا، ‌کوبا و آرژانتین شکست خورد و به جایگاه شانزدهم (آخر) رنکینگ جهانی سقوط کرد. ایران در هفته دوم برابر برزیل، ژاپن، ترکیه و بلغارستان قرار خواهد گرفت.

میلاد عبادی‌پور، پیش از شروع هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: می‌توانستیم در هفته اول از چهار بازی دو برد کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نمی‌توانیم در حسرت روزهای گذشته بمانیم. درست‌است که بازی‌های مهمی برایمان بودند و می‌توانستیم در هفته اول شانس کسب سهمیه المپیک را بالاتر ببریم اما این اتفاق نیفتاد. با این حال هشت بازی در دو هفته آینده داریم که خیلی برایمان حیاتی و مهم است.

او با بیان اینکه لیگ ملت‌ها می‌تواند تورنمنت خوبی مخصوصا برای جوان‌ترهایی باشد که تازه به تیم اضافه شده‌اند و به آنها از نظر تجربه کمک کند، تاکید کرد: تا اینجا از همه بازیکنان راضی بوده‌ام. تک تک بازیکنان در مسابقه ۱۰۰ خود را گذاشته‌اند و این خیلی برای تیم مهم بود. گاهی اشتباهاتی داشتیم که نباید انجام می‌دادیم اما از الان باید به فکر آینده باشیم.

عبادی‌پور در مورد دیدار با ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود مخصوصا در ژاپن و مقابل تماشاگران ژاپنی. ژاپنی‌ها در چند سال اخیر نشان داده‌اند که تیم‌شان راه افتاده و تیم‌های بزرگ جهان را هم شکست داده‌اند. قطعا بازی سختی پیش رو داریم اما بچه‌های ما هم در دو بازی آخر هفته اول نشان دادند که دارند راه می‌افتند. نتیجه بازی خیلی مهم نیست هرچند برد برایمان ارزشمند است اما مهم این است که اشتباهات ریز را دوباره تکرار نکنیم و اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم بازی خوبی را جلوی ژاپن به نمایش بگذاریم.

او در مورد رویارویی با برزیل در هفته دوم و تاثیر چهار دیدار تدارکاتی با این تیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها در تقابل مجدد با این تیم گفت: قطعا خیلی کمک می‌کند و به شناخت رسیده‌ایم اما قهرمان المپیک است و در مورد پرافتخارترین تیم دنیا صحبت می‌کنیم که در هر امتیاز می‌تواند سیستم بازی خود را عوض بکند.   خیلی بازی سختی خواهد شد اما نسبت به روزهای گذشته می‌توانیم امیدوارتر باشیم.

عبادی‌پور در واکنش به اینکه برخی ایران را برنده دیدار با بلغارستان و ترکیه می‌دانند، گفت: نمی‌شود ورزش را پیش‌بینی کرد. از کجا معلوم که این دو بازی را واگذار نکنیم و دو بازی اول را پیروز نشویم؟ ورزش دو چهره است. ما هفته اول هم بازی هایمان تعیین کننده بود. هدف ما این بود که با تمام توانمان والیبال خوبی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال از حمایت مردم تشکر کرد و گفت: همیشه دست بوس مردم هستیم، چون همیشه در هر شرایطی چه خوب چه بد حمایتمان کرده ‌اند. درست است که این روزها بیشتر به حمایت مردم نیاز داریم اما مردم همیشه این لطف را به ما داشته‌اند و حتی در بدترین روزها بچه‌ها ی تیم ملی را تنها نگذاشته‌اند. از همه مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی لطف‌شان را جبران کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار