کدخبر : 12314 تاریخ انتشار :
A

مربی تیم ملی والیبال: ۷۰ ساعت روی هوا بودیم

مربی تیم ملی والیبال: ۷۰ ساعت روی هوا بودیم

مربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شرایط تیم پیش از شروع هفته دوم لیگ ملتهای والیبال صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، عبدالرضا علیزاده مربی جوان ارومیه ای که در حال تجربه دومین همراهی با تیم ملی والیبال ایران پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ارومیه است، با اشاره به سختی سفر افزود : در شرایط سختی از برزیل برگشتیم و متاسفانه آنجا چهار باخت را تجربه کردیم در حالی که می‌توانستیم حداقل دو بازی از چهار مسابقه را در هفته اول ببریم و دو بازی را ببازیم. در بازی آخر با آرژانتین هم با بدشانسی ۳ بر دو باختیم. از برزیل به تهران رفتیم و بعد هم وارد ژاپن شدیم . نتایج خیلی خوشایندی نبود و حالا بازیکنان مصمم هستند که سه بازی از چهار مسابقه را ببرند .

وی در خصوص شرایط فعلی بازیکنان گفت : در این چهار پنج روز بازیکنان نزدیک به ۷۰ ساعت روی هوا بودند و فشار هوا و مسافرت باعث شد تا بازیکنان در تمرین توپی، کمی سنگین و خسته بودند. بعد از یک روز ریکاوری سه روز فرصت داریم تا با تمام وجود برای بازی برابر ژاپن آماده شویم.

وی در مورد نخستین تمرین توپی تیم ملی در فوکوهاکا گفت : علی رغم سنگینی بدن ها ، بازیکنان تا جایی که بدنشان اجازه می‌داد خوب تمرین کردند و فشار آوردند. به نظرم  تلاش خود را کردند اما پنجاه درصد خودشان بودند .  

علیزاده در خاتمه در مورد اینکه چقدر به نتایج پیش رو خوشبین است ، اظهار داشت : خوشبین که نه باید همه توانمان را بگذاریم تا حداقل ۳ برد از چهار بازی را به دست آوریم.

منبع فدراسیون والیبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار