کدخبر : 12313 تاریخ انتشار :
A

پدیده والیبال ایران: برای شان ایران می‌جنگیم

پدیده والیبال ایران: برای شان ایران می‌جنگیم

مبین نصری دریافت کننده قدرتی و جوان تیم ملی والیبال ایران، از شرایط تیم در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، مبین نصری پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی در کمپ گلوبال آره نا اوزاکا و در آستانه هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به میزبانی ژاپن، افزود: با وجود سه روز پرواز خسته کننده و ایده ال نبودن شرایط، برای شان والیبال ایران می‌جنگیم و نه با ذهنیت باخت، بلکه با ذهنیت تیم برنده به میدان می رویم.

وی با اشاره به سفر سه روزه از برزیل به تهران و بعد بلافاصله به ژاپن، گفت: روز پنج‌شنبه وارد ژاپن شدیم و روز جمعه خوب وزنه زدیم و هم تمرین خیلی خوبی در سالن گلوبال آره نا داشتیم و بچه ها بسیار با انگیزه بودند.

نصری درخصوص حریفان هفته دوم ایران، گفت: در هفته اول چهار بازی داشتیم و بچه‌ها هیچ کم کاری نکردند و هر چه توانشان بود را گذاشتند، اما کمی بد شانسی با ما همراه بود، بخصوص در بازی با آرژانتین. چون هفته اول خوب نبودیم در این هقته با ژاپن، برزیل ، بلغارستان و ترکیه می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم، هر چند شرایط سخت است. در هفته دوم می خواهیم متفاوت تر از هفته اول نشان دهیم و برای برنده شدن به جای صد، باید صدو پنجاه درصد خودمان را بگذاریم.

اردوی سه روزه تیم ملی والیبال مردان ایران امروز (شنبه 12 خرداد) در کمپ گلوبال خاتمه یافت و کاروان تیم ملی والیبال در هتل محل اقامت تیم ها در هفته دوم لیگ ملت ها در شهر فوکوهاکا مستقر شد.

 

منبع فدراسیون والیبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار