کدخبر : 12114 تاریخ انتشار :
A

عکس | تیم ملی والیبال 50% حمله را ندارد

عکس | تیم ملی والیبال 50% حمله را ندارد

پائز و مشکلی که باید هر چه سریع‌تر آن را حل کند.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی والیبال ایران برای موفقیت در ادامه راه خود در لیگ ملت‌ها به بهبود اوضاع در بخش سرویس نیاز مبرم دارد.  

در والیبال روز دنیا تیم‌ها حملات خود را از سرویس آغاز می‌کنند. شاید تا چند سال پیش دریافت، توپ‌گیری، حمله موفق و دفاع روی تور حرف اول را در والیبال می‌زد اما حالا شرایط به طور کلی تغییر کرده و سرویس با کیفیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت تیم‌ها محسوب می‌شود. 

دیگر کم‌تر شاهد هستیم که تیم‌های درجه یک والیبال دنیا سرویس ساده بزنند چراکه در این صورت انگار امتیاز را دو دستی تقدیم حریف کرده‌اند. در واقع دیگر کم‌تر تیم موفقی را در دنیا می‌بینیم که بازیکنانش از سرویس‌های پرشی و پر ریسک استفاده نکنند.

یکی از بزرگترین مشکلات والیبال هم در چند سال اخیر همین بحث سرویس خوب بوده است. هر چند که اوضاع یک مقدار بهتر شده اما همچنان نیاز است که تیم ملی در این بخش خیلی بهتر شود. تا اینجای لیگ ملت‌ها ایران یک نماینده پنج نماینده بین ۱۰ سرویس زن برتر مسابقات دارد. جایی که میلاد عبادی پور و مرتضی شریفی با چهار امتیاز مستقیم سرویس در جایگاه هفتم و امین اسماعیل‌نژاد و مهدی جلوه با سه امتیاز سرویس در جایگاه هشتم قرار دارند. همچنین محمد ولی‌زاده با دو امتیاز سرویس نهم است. 

با این وجود به وضوح تیم ملی والیبال ایران همچنان در بخش سرویس مشکل دارد و برای بازگشت به جمع بهترین تیم‌های دنیا باید این مشکل حل شود.

photo_2024-05-29_11-12-47

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار