کدخبر : 9758 تاریخ انتشار :
A

در سوگ آقای خوش صدا؛ بدرود آقای مسعود اسکویی

در سوگ آقای خوش صدا؛ بدرود آقای مسعود اسکویی

برای بسیاری از اهالی پا به سن گذاشته فوتبال و البته عاشقان وفادار رادیو، صدای سالم، بدون خش و دوست داشتنی مسعود اسکویی یادآور بعد از ظهرهای پر التهاب سالیان گذشته است.

به گزارش ورزش 360، برای بسیاری از اهالی پا به سن گذاشته فوتبال و البته عاشقان وفادار رادیو، صدای سالم، بدون خش و دوست داشتنی مسعود اسکویی یادآور بعد از ظهرهای پر التهاب سالیان گذشته است. همان‌ روزهایی که هنوز پخش زنده بازی‌های فوتبال و سایر ورزش‌ها فراگیر نشده بود و برای دیدن گلزنی بازیکنان محبوبتان ناگزیر بودید تا نیمه شب یکشنبه و برنامه ورزش و مردم منتظر بمانید.

نسل اینترنت پر سرعت از این التهاب و هیجان بدوی بی بهره مانده و بسیاری از اسطوره‌های دوران طلایی رادیو و تلویزیون را نمی‌شناسد. روزهایی که کیفیت فدای کمیت نشده بود و شایستگی هنوز کمی تا قسمتی بر نظر کردگی رجحان داشت. مسعود خان اسکویی جواهری  باقی مانده از آن روزگار دوست داشتنی بود. روزگار جنتلمن های کاربلدی که کلام را به لودگی، مجیزگویی و هزار و یک گفتار بی ربط و ناصواب دیگر نیالوده بودند. نسل صداهای ماندگار. نسل آدم حسابی‌هایی که درست سر جای خود و در تراز خودشان بودند.

اسکویی چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403 درگذشت.

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار