کدخبر : 5437 تاریخ انتشار :
A

ادعای مدیر کوروش کمپانی؛ ورزشکاران بین 1 تا 20 میلیون گرفته‌اند!

ادعای مدیر کوروش کمپانی؛ ورزشکاران بین 1 تا 20 میلیون گرفته‌اند!

امیرحسین شریفیان، مالک فروشگاه موبایل کوروش که این روزها سروصدای زیادی به راه انداخته و مال باختگان بسیاری را به‌دنبال احیای سرمایه‌شان سرگردان کرده، پس از فرار از کشور گفتگویی را انجام داده است.

به گزارش ورزش 360، در روزهای اخیر انتقادات زیادی به بسیاری از ورزشکاران و بازیگران بابت تبلیغ کردن این کمپانی مطرح شد و حتی برخی از آنها، از مردم بابت این موضوع عذرخواهی کردند.جالب اینکه مالک کوروش کمپانی در گفتگوی تازه خود، مدعی شده چهره های ورزشی و سینمایی بابت این تبلیغ از او بین 1 تا 20 میلیون دریافتی داشته اند، رقمی که با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شده و خیلی ها آن را باور نمی کنند!

امیرحسین شریفیان در این خصوص گفت: اتهام‌ها را سمت بازیگران و دیگر چهره‌ها گرفته‌اند و با آن‌ها تماس گرفته شده تا پول تبلیغات را برگردانند درحالی که هیچ‌کس در ماجراهایی مثل پدیده شاندیز ادعایی علیه صداوسیما و دیگر تبلیغ‌کنندگان نداشت. دریافتی آن ها بابت این تبلیغ ها بین 1 تا 20 میلیون تومان بوده است!

 

منبع منیبان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار