کدخبر : 5258 تاریخ انتشار :
A

عکس| ۱۶ دوپینگ ورزشکاران ایران در سال ۲۰۲۳

عکس| ۱۶ دوپینگ ورزشکاران ایران در سال ۲۰۲۳

۱۶ ورزشکار ایرانی از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تا اواخر بهمن ماه سال جاری به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ با محرومیت‌ از تمامی فعالیت‌های ورزشی در بازه‌های زمانی مشخص مواجه شده‌اند.

به گزارش ورزش 360، آمار نمونه‌گیری دوپینگ از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تا اواخر  بهمن‌ماه سال جاری از رشته‌های مختلف ورزشی نشان می‌دهد که با نمونه‌گیری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، ۱۶ ورزشکار از رشته‌های مختلف اعم از کشتی پهلوانی، وزنه‌برداری، جودو، کوراش، بسکتبال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی،‌ پاراکانو، فوتبال و پارادو و میدانی با محرومیت ناشی از دوپینگ مواجه شده‌اند.

در ادامه اسامی ورزشکاران محروم ناشی از تخلف دوپینگ از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تا اواخر بهمن‌ماه سال جاری که تعداد آن‌ها به ۱۶ مورد می‌رسد، آمده است:

62921799

62921800

62921801

باید خاطرنشان کرد که تعداد پرونده‌های قطعی دوپینگ منجر به صدور رای در سال ۲۰۲۳ کماکان بسته نشده است و پس از مراحل استیناف‌خواهی و صدور رای، سایر آرا نیز اعلام می‌شود.  

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار