کدخبر : 13087 تاریخ انتشار :
A

ویدیو| اقدام عجیب کشتی‌گیر ایرانی مقابل رقیب کوبایی

پشت کردن به حریف کوبایی و خوردن فن ۴ امتیازی؛ درس عبرت در مجارستان برای ستاره نوظهور کشتی ایران اتفاق خیلی تلخی هم نبود.

به گزارش ورزش 360، سعید اسماعیلی که خود را برنده کشتی می‌دانست، پشت به حریف، مبارزه را رها کرد. در همین لحظه سانچز با حمله برق‌آسا، فن چهار امتیازی به اسماعیلی زد تا به همین راحتی جای برنده و بازنده عوض شود! این اتفاق در آخر عمر در ذهن او خواهد ماند. پدیده کشتی ایران درس بسیار خوبی برای ادامه دوران حرفه ای خود درهمین اول کار گرفت.

48 ساعت پیش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی اروپا اتفاق عجیبی رخ داده بود و در رشته پیاده روی در شرایطی که دونده اسپانیایی با گره زدن پرچم کشور به گردن در فاصله یکی، دو قدم به خط پایان به دنبال جشن کسب مدال برنز بود، ناگهان ورزشکار دیگری را دید که با سرعت از کنارش عبور کرد و از خط پایان گذشت و مدال برنز را از وی گرفت. این اتفاق با شکلی نسبتا مشابه در مسابقات کشتی مجارستان تکرار شد. در حالی که یک دوبنده پوش ایرانی در آن حضور داشت.

سعید اسماعیلی که با غفلتی عجیب و باورنکردنی حضور در فینال تورنمنت مجارستان را از دست داد و به یکی از بخت‌های بزرگ خود در دوران ورزشی پشت پا زد. خطای او که آمیخته با بدشانسی بود، جشن گرفتن برتری‌اش برابر حریف کوبایی در فاصله دو ثانیه به پایان بود. او لحظه‌ای مبارزه را رها کرد و به سمت بیرون تشک رفت که حریف کوبایی مثل پلنگ با گرفتن کمر و زدن فن سالتو برتری را از آن خود کرد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار