کدخبر : 14959 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | فرهاد مجیدی در سریال زخم کاری 3

جمله جنجالی "من به اینا نمی‌بازم" از فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال، سینمایی شد!

به گزارش ورزش 360، فرهاد مجیدی که در یک برهه زمانی نابسمان هدایت استقلال را برای سومین بار قبول کرد به خاطر اتفاقاتی که برایش در طول لیگ بیستم رقم خورد و مشکلاتی که با مدیران باشگاه داشت جمله‌ای را بر زبان آورد که حسابی وایرال و البته معروف شد! جمله " من به اینا نمی‌بازم" خطاب به افرادی بود که قصد داشتند برای استقلال سنگ اندازی کنند. فارغ از این مسائل مجیدی یک فصل بعد از گفتن این جمله معروف و با تکرار این جمله، موفق شد استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر کند!

محمدحسین مهدویان، کارگردان جوان و خوش‌ذوق این روزهای سینمای ایران که در طی چند سال اخیر فیلم‌های بسیار خوبی را ساخته و اکثرا مورد قبول اکثریت عمومی قرار گرفته طرفدار تیم استقلال است و با هوش و ذکاوت خاص خودش این موضوع را در فیلم‌هایش نشان می دهد. کافی است به فیلم‌های لاتاری و ماجرای نیمروز نگاه کنید تا ببینید در بخشی از فیلم از پوستر و نوشته‌های مربوط به تیم استقلال استفاده شده است. 

مهدویان دست به ابتکار بسیار جالبی زده و در سناریوی فصل سوم سریال نمایش خانگی زخم کاری و در جریان انتقام گرفتن مالک از طلوعی جمله معروف فرهاد مجیدی را مورد استفاده قرار داده و آن را از زبان مالک بیان می‌کند: "من به طلوعی نمی بازم!"

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار