کدخبر : 13917 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | علیرضا بیرانوند؛ فراموشکار یا دروغگو؟

یک هفته قبل علیرضا بیرانوند مقابل تمام مردم ایران و رسانه‌ها با صدای بلند موضوع داشتن بند فسخ قرارداد را در صورت عدم دریافت مطالبات تکذیب و اعلام کرد: هیچ بند فسخی ندارم و قرارداد دارم و در پرسپولیس می‌مانم‌ و مثل بقیه پول گرفته ام»

به گزارش ورزش 360، حالا بیرانوند به خاطر عدم دریافت بخشی از مطالباتش، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و دوباره جنجال ساز شد.‌

این اتفاق چند پیام ویژه دارد،

اول: او باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم را سر کار گذاشت

دوم: درباره بند فسخ قرارداد حقیقت را نگفت.

سوم: وعده ای هم که درباره فشار نیاوردن به باشگاه داد برخلاف واقعیت و عملش بود.

بیرانوند نشان داد مردی نیست که بتوان در فوتبال روی حرف‌هایش حساب باز کرد و حتی اگر قرارداد بهتری با پرسپولیس امضا کند و یا به تیم دیگری برود، در ازای گرفتن پول بیشتر، چیز بزرگ‌تری به اسم «احترام و اعتماد» را در بین هواداران از دست داد.

مدیران پرسپولیس هم با وجود داشتن چنین بندی اگر باز هم نسبت به پرداخت پول و پاداش درست عمل نکرده‌اند یا گول حرف‌های بیرانوند را خورده‌اند و فکر نمی‌کردند باز هم بازی فسخ راه بیاندازد. یا آنها هم فراموش کرده بودند و یا توافق پشت پرده‌ای برای فسخ قرارداد قبلی و نوشتن قرارداد جدید با توجه به افزایش رقم سقف قرارداد بازیکنان پرسپولیس در کار بوده است که هر سه حالت قابل قبول نیست و جای توجیه ندارد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار