کدخبر : 16572 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | خاطره نیکبخت‌واحدی از لو رفتنش در پارتی معروف نیاوران

نیکبخت طی یک مصاحبه نکات جالب و پنهانی از لو رفتنش در پارتی معروف که منجر به محرومیت 3 ساله برای او شد صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، بدون هیچ شک و تردیدی اگر علیرضا نیکبخت‌واحدی قدر خودش را می‌دانست، می‌توانست در تاریخ فوتبال ایران به یکی از بهترین‌ها بدل شود. بازیکنی که البته در عرصه باشگاهی افتخارات بسیار زیادی نیز کسب کرد، ولی اگر تجربه امروز را داشت، به احتمال فراوان شکل زندگی‌اش در دوران بازیگری کاملاً متفاوت می‌شد. نیکبخت طی یک مصاحبه جالب نکات جالب و پنهانی از زندگی خصوصی و شایعاتی که پشت سرش مطرح شده را افشا کرد که به اتفاق هم آن‌ها را مرور می‌کنیم.

دستگیری در نیاوران

بر خلاف شایعات موجود، من فقط یک بار در مهمانی شبانه دستگیر شدم و این اتفاق در محله نیاوران رخ داد. البته در آن مهمانی خیلی‌ها بودند؛ از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران گرفته تا یک مربی خوشتیپ و البته بازیگران سینما، ولی در تمام آن جمع فقط من محروم شدم. فکر می‌کنم بر سر آن مهمانی من را فروخته بودند، چون ۱۵ دقیقه پس از ورودم، دستگیر شدم. البته این را هم بگویم که روی سقف اتومبیل دوستم پریدم و می‌خواستیم فرار کنیم، ولی دستگیرمان کردند! در واقع بازنده اصلی آن مهمانی فقط من بودم، اما فقط همان یک بار مرا گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار