کدخبر : 15512 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | غیررسمی؛ 2 ستاره پرسپولی به تراکتور پیوستند

پیش از اعلام رسمی باشگاه تراکتور حالا می‌توان با اطمینان در مورد مهم‌ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش ورزش 360، البته که هنوز تصاویر آنها با پیراهن تراکتور منتشر نشده و تا آن لحظه هیچ خبر رسمی وجود ندارد اما مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر دیگر بازیکن تراکتور هستند و فصل آینده در جمع سرخپوشان تبریزی به میدان خواهند رفت. 

مهدی ترابی که در فوتبال ایران پیراهنی غیر از پرسپولیس و سایپا را برتن نکرده، در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و به زعم بسیاری، مهره قهرمانی تیم سرخپوش پایتخت بوده است. 

ترابی در تمام این سالها موردتوجه تیمهای مختلف قرار داشت اما علاقه خاص او به پرسپولیس، باعث شده بود تا پیراهن شماره ۹ بر تن این ستاره باشد اما حالا هواداران پرسپولیس باید خود را آماده تماشای درخشش این بازیکن در پیراهن تیمی دیگر کنند. 

این وینگر ۲۹ ساله و ملی‌پوش قرارداد خود را با تراکتور امضا کرده و حتی با پوشیدن پیراهن این تیم، تصاویر مربوط به معارفه را نیز گرفته تا آماده انتقال به جمع سرخپوشان تبریزی شود. 

ترابی که در جمع ۲۰ بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس قرار دارد و نامش در میان موثرترین بازیکنان این باشگاه نیز می‌درخشد، یکی از دوستان صمیمی خود را هم در تبریز همراه خواهد داشت: دانیال اسماعیلی‌فر. 

دانیال که سابقه گذراندن سربازی در تراکتور را دارد،  بعد از پوشیدن پیراهن سپاهان و پرسپولیس و کسب عناوین قهرمانی، حالا در اوج آمادگی و پختگی راهی تبریز خواهد شد تا یک تجربه ویژه را با تیم خصوصی  با امکانات و ثروتمند فوتبال ایران رقم بزند. 

مدافع راست پرسپولیس از مدتها پیش با امضای پیش قرارداد به تراکتور نزدیک شده بود اما حالا روزی است که با اطمینان می‌توان از حضور این ستاره در تیم تراکتور خبر داد. 

دانیال و ترابی بی گمان مهم‌ترین انتقال‌های نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود، دو بازیکنی که  با جدایی از تیم قهرمان و پس از شکست در مذاکرات با رضا درویش، مسیر خود را به سمت دیگر مدعی قهرمانی کج کرده و شاید با امضای این قرارداد، سرنوشت لیگ بیست و چهارم را هم تحت تاثیر خود قرار داده باشند. 

نقل و انتقالات تراکتور البته با قدرت ادامه خواهد داشت و آنها به دنبال رسمیت قرارداد ۶ بازیکن دیگر هم خواهند بود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار