کدخبر : 15331 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | یورو 2024 اشک کریستیانو رونالدو و رفیقش را درآورد

پس از شکست تیم ملی پرتغال مقابل فرانسه، دوربین‌های تلویزیونی، په‌په، مدافع کهنه‌کار تیم بازنده را در حال اشک ریختن شکار کردند.

به گزارش ورزش 360، «مسن‌ترین بازیکن جام»، عنوان و رکوردی که په‌په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو ۲۰۲۴ به دست آورد.

علیرغم سن بالا اما این بازیکن بهتر از بسیاری از مدافعان جوان در بازی‌های یورو هنرنمایی کرد و نشان داد که برخلاف سن بالا، همچنان یکی از آماده‌ترین مدافعان اروپاست.

او در سه بازی مرحله گروهی و بازی مرحله یک‌هشتم در مقابل اسلوونی درخشید و با تیم ملی پرتغال به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید. جایی که آنها در مقابل فرانسه قرار گرفتند.

په‌په در این بازی هم درخشید و یکی از عوامل اصلی کلین‌شیت پرتغال در مقابل فرانسه بود. کورس جذاب او با مارکوس تورام در اواخر بازی که ابتدا این بازیکن ۴۱ ساله جا ماند و سپس خود را به محوطه رساند و توپ ستاره فرانسه را دفع کرد، می‌تواند یکی از ماندگارترین صحنه‌های این جام باشد. په‌په در مجموع در این بازی ۶ موقعیت را با دفع توپ از بازیکنان حریف گرفت، ۲ بلاک موفق داشت، ۳ پیروزی در نبردهای هوایی ثبت کرد و همچنین ۳ بازپس‌گیری توپ داشت که آمار بسیار درخشانی محسوب می‌شود.

با این حال په‌په و پرتغال بدشانس بودند و با شکست در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفتند. پس از این باخت تلخ، په‌په نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به شکل قابل توجهی شروع به گریه کرد. با توجه به سن بالا و اینکه دو سال تا جام جهانی بعدی و ۴ سال تا یوروی بعدی فاصله است، یورو ۲۰۲۴ آخرین تورنمنت ملی په‌په بود و او بزودی از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار