کدخبر : 13611 تاریخ انتشار :
A
جیووانی جواد خیابانی!

ویدیو | جعل جمله ماندگار توسط جواد خیابانی در برنامه زنده

جواد خیابانی در برنامه روز گذشته جمله‌ای گفت که با واکنش جالب خداداد عزیزی همراه شد.

به گزارش ورزش 360، جواد خیابانی در برنامه روز گذشته جمله‌ای گفت که با واکنش جالب خداداد عزیزی همراه شد. خیابانی گفت در ایتالیا ضرب المثلی وجود دارد که می گوید بهترین ایتالیایی، ایتالیایی‌ است که به آلمان گل شده باشد! همین موضوع با شوخی های جالب خداداد عزیزی همراه بود.

جواد خان خیابانی اما در  یکی از جدیدترین هنرنمایی هایش گفت:

« آمریکایی‌ها می‌گویند سرخپوست خوب، سرخپوست مرده است اما من به سرخپوست‌ها احترام می‌گذارم و باید به آن‌ها بگویم این حرف را قبول ندارم و آمریکایی‌ها به اشتباه این را می‌گفتند. ایتالیایی‌ها هم جمله معروفی دارند که بهترین ایتالیایی، فردی است که به آلمان گل بزند.»

به این که یادآوری جمله مشهور مرتبط با سرخپوست‌ها اساسا ربطی به مباحث فوتبالی ندارد و چگونه خیابانی در تحلیل بازی آلبانی و ایتالیا به یاد آن افتاد کاری نداریم،  بخش خوشمزه‌تر ماجرا ضرب‌المثل سازی فی‌البداهه جوادخان در باب گل زدن ایتالیایی‌ها به آلمان‌هاست.

مطمئناً همانطور که خداداد عزیزی متذکر شد هیچکس تاکنون چنین عبارتی را نشنیده و ظاهراً  ناچاریم  جعل ضرب المثل را هم به سایر هنرهای آقای همه چیز دان اضافه کنیم.

کنایه طنز خداداد عزیزی به جواد خیابانی: جمله‌ای از جیووانی جواد خیابانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار