کدخبر : 15669 تاریخ انتشار :
A

ویدیو|حمید معصومی‌نژاد در کنار مونیکا بلوچی؛ پیاده‌روی روی اعصاب جواد کاظمیان

ویدیوی جدیدی که حمید معصومی‌نژاد از رم منتشر کرده باعث عصبانیت جواد کاظیمان شده است.

ورزش 360- حمید معصومی‌نژاد چهره شناخته‌شده‌ای برای رسانه‌های ایرانی است. او با همان صدا و لحن منحصر به فردش، سال‌ها خبرنگار اعزامی صداوسیما به رم بوده ولی الان چندوقتی است که تبدیل به یک بلاگر اینستاگرامی شده و برای خودش در رم فعالیت می‌کند.

به گزارش ورزش 360، ویدیوی جدیدی که در همین راستا، او به تازگی منتشر کرده خبرساز شده چراکه دوباره پای داستان قدیمی جواد کاظمیان و علاقه‌اش به مونیکا بلوچی، هنرپیشه معروف دنیای سینما را به میان کشیده است. معصومی‌نژاد در گزارش اخیرش به سراغ بازتاب مراسمی رفته که در آن قرار شده از مونیکا بلوچی تقدیر شود. او از این که در فاصله نزدیکی نسبت به این هنرپیشه قرار گرفته هیجان زده است و تلاش باطلی برای پنهان کردن این هیجانش دارد.

در ایران ولی انتشار این ویدیو با واکنش منفی جواد کاظمیان، بازیکن سابق پرسپولیس روبرو شده است. کاظمیان که از دیرباز علاقه‌اش به مونیکا را علنی کرده و حتی مورد طعن و تمسخر بسیاری از همبازی‌های سابق قرار گرفته با مخاطب قراردادن حمید معصومی‌نژاد از او خواسته تا چشم‌هایش را درویش کند!

2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار