کدخبر : 8881 تاریخ انتشار :
A

شایعه عجیب درباره دیوید تیلور در آمریکا

شایعه عجیب درباره دیوید تیلور در آمریکا

دیوید تیلور قصد داشت پس از المپیک پاریس از تشک کشتی خداحافظی کند و حالا مجیک‌من حتی سهمیه المپیک پیشرو را هم کسب نکرده است.

به گزارش ورزش 360، دیوید تیلور در انتخابی المپیک پاریس، از بروکس 23 ساله شکست خورد تا پدیده کشتی آمریکا نماینده این کشور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد باشد. تیلور پس از کسب مدال طلای جهان در مسابقات بلگراد، تاکید کرد پس از المپیک پاریس قصد خداحافظی دارد. تیلور امیدوار بود حضور او در المپیک با مدال طلا همراه شود تا یک پایان باشکوه برایش رقم بخورد اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت و حالا مجیک‌من حتی در المپیک هم حاضر نیست.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور دیوید تیلور در MMA مطرح شده بود و حالا پس از باخت این کشتی‌گیر بار دیگر این اخبار به گوش می‌رسد. از طرفی ظاهرا فدراسیون کشتی آمریکا قصد ندارد دیوید تیلور را از دست بدهد و می‌خواهند او به پرورش کشتی‌گیران جوان مشغول شود. حالا باید منتظر ماند و دید پس از غیبت تیلور در المپیک، چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار