کدخبر : 16658 تاریخ انتشار :
A

تانک ایرانی مانع از تاریخسازی لوپز افسانه‌ای در المپیک 2024

تانک ایرانی مانع از تاریخسازی لوپز افسانه‌ای در المپیک 2024

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به رقابت امین میرزازاده و لوپز در مسابقات المپیک اشاره کرده است.

به گزارش ورزش 360، در روز اول مسابقات کشتی در المپیک پاریس در 5 آگوست (15 مرداد)، هواداران این فرصت را خواهند داشت تا شاهد تاریخ‌سازی باشند. یک روز بعد، همه ما می‌توانیم شاهد شاهکاری باشیم که در تاریخ 128 ساله المپیک هرگز در هیچ ورزشی رخ نداده است.

میخاین لوپز افسانه‌ای تلاش خواهد کرد تا با غلبه بر یک گروه نخبه از فرنگی‌کاران 130 کیلوگرم به عنوان اولین ورزشکاری که در المپیک موفق به کسب 5 مدال طلا شده است، دست یابد. بزرگترین نگرانی برای رقیبان او این است که چه کسی ابتدا با این کشتی‌گیر 41 ساله روبرو خواهد شد؟

لوپز با غیبت طولانی‌اش هیچ امتیازی در سیدبندی کسب نکرد به این معنی که او می‌تواند با هرکسی حتی امین میرزازاده که سید اول را کسب کرده، رقابت کند. لوپز و میرزازاده تنها یک بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که کشتی‌گیر کوبایی در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو برای رسیدن به مدال طلا، با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد.

این احتمال وجود دارد که لوپز در همان مبارزه اول خود در المپیک با امین میرزازاده روبه‌رو شود.میرزازاده از زمان فینال مسابقات جهانی 2022 که با نتیجه 1-1 مقابل رضا کایالپ ترک پیروز شد، شکست نخورده است. او علاوه بر عنوان قهرمانی جهان در سال 2023، طلاهای پیاپی مسابقات قهرمانی آسیا در فصل 2023-2024 را نیز در کارنامه خود دارد.کایالپ به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش در المپیک پاریس غایب است. 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار