کدخبر : 13384 تاریخ انتشار :
A

با 6 شانس کسب مدالی طلای کشتی ایران در المپیک 2024 آشنا شوید

با 6 شانس کسب مدالی طلای کشتی ایران در المپیک 2024 آشنا شوید

یازده کشتی گیر ایران برای حضور در المپیک 2024 پاریس رسما شناخته شدند و با حضور سعید اسماعیلی، امین کاویانی نژاد و مهدی محسن نژاد در تیم ملی کشتی فرنگی و قطعیت حضور حسن یزدانی بعد از درخشش در تورنمنت مجارستان، این 11 نفر مسافر المپیک خواهند بود.

به گزارش ورزش ۳۶۰، مهدی محسن نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی نژاد، علیرضا مهمدی، هادی ساروی و امین میرزازاده در کشتی فرنگی و رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع در کشتی آزاد نمایندگان کشتی ایران در المپیک 2024 خواهند بود.

حالا اگر بخواهیم برای این مردان بخت موفقیت قائل شویم، باید بگوییم حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، سعید اسماعیلی، هادی ساروی و امین میرزازاده شش کشتی گیری هستند که می توان برای آن ها بخت کسب مدال طلا را قائل بود. از این بین نفراتی مثل حسن یزدانی، امیرحسین زارع، هادی سارروی و امین میرزازاده در دوره گذشته المپیک برای کشورمان روی تشک رفته اند و ساروی و زارع مدال برنز و حسن یزدانی مدال نقره گرفتند.

کشتی ما در این دوره شانس دارد که حداقل توسط این شش مرد در المپیک پاریس مدال بگیرد. هر چند مهدی محسن نژاد، علیرضا مهمدی، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی هم شانس موفقیت دارند. به نظر می رسد کم موقعیت ترین کشتی گیر ما در این عرصه امین کاویانی نژاد است که با توجه به حضور رقبای بزرگ در کشتی وزن 77 کیلوی فرنگی، نمی توان برایش موقعیت خاصی را در کشتی دنیا در نظر گرفت.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار