کدخبر : 10703 تاریخ انتشار :
A

کشتی در پاریس برای ایران سنگ تمام می‌گذارد؟

کشتی در پاریس برای ایران سنگ تمام می‌گذارد؟

ایران با 5 کشتی گیر در مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 حضور پیدا خواهد کرد و نکته قابل توجه این است که این 5 کشتی گیر در بهترین حالت خودشان با تکرار بهترین موقعیتشان در تاریخ کشتی ایران قادر خواهند بود 3 طلا و 2 مدال برنز به دست آورند.

به گزارش  ورزش 360، امیرحسین زارع، حسن یزدانی و رحمان عموزاد قبلا مدال طلا در مسابقات جهانی یا االمپیک گرفته اند و در صورت تکرار بهترین موقعیتشان باز هم طلا خواهند گرفت. 

در حالی که یونس امامی قبلا در مسابقات جهانی برنز گرفته و امیرعلی آذرپیرا هم با توجه به حضور مردانی بزرگ مثل سعدالله اوف و احمد تاج الوینوف در بهترین حالت مدال برنز خواهد گرفت. یزدانی، آرون بروکس و عظمت دولت بیکوف را روبروی خود می بیند. یونس امامی با حضور سیداکوف شانسی برای طلا ندارد. امیرحسین زارع بی رقیب است و برابر طاها آکگل و پتریاشویلی برنده خواهد شد و رحمان عموزاد رقبایی دارد که در بهترین شرایط کمتر از روزهای اوج او هستند.

در چنین شرایطی تیم ملی کشتی ما می تواند به 3 طلا و 2 برنز در المپیک پاریس بیاندیشد. ضمن این که ما در بدترین شرایط می توانیم بین 2 تا 3 مدال بگیریم. زارع و عموزاد و یزدانی می توانند در شرایط بد هم برای کشتی آزاد کشورمان در المپیک مدال غیرطلایی کسب کنند.

 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار