کدخبر : 3353 تاریخ انتشار :
A
نکونام از مهاجم استقلال خوشش نمی‌آید!

ویدیو | نکته جنجالی از کلیپ شروع تمرینات استقلال!

ویدیو | نکته جنجالی از کلیپ شروع تمرینات استقلال!

به نظر می رسد رابطه سرمربی و مهاجم استقلال چندان خوب نیست.

به گزارش ورزش 360، ارسلان مطهری هرچند فصل را در ترکیب ثابت استقلال استارت زد ولی کم کم از ترکیب خارج شد و حتی در بازی های آخر به عنوان یار تعویضی هم وارد زمین مسابقه نشد. به قول معروف او کم کم از دایره تفکرات جواد نکونام خارج شد.

این روزها شایعه شده ارسلان مطهری در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفته است و به زودی از جمع آبی پوشان جدا می شود، البته خود جواد نکونام به مدیران باشگاه گفته تا بازیکنی نخرید، اجازه جدایی هیچکس را نمی دهد ولی اگر بازیکنی جذب شود، ارسلان مطهری احتمالا جزو اولویت های لیست مازاد خواهد بود.

روز گذشته دور جدید تمرینات استقلال آغاز شد و ویدیویی روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت که در آن جواد نکونام با تک تک بازیکنان دست می دهد و خوش و بش می کند.

نکته اینکه در ثانیه سه این ویدیو، ارسلان مطهری در انتظار این است جواد نکونام با او هم خوش و بش کند ولی در حالی که نکونام به چشمان مهاجم استقلال زل زده، ترجیح می دهد به سمت دیگر بازیکنان برود...

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار