کدخبر : 24583 تاریخ انتشار :
A

مصاحبه کامل و جنجالی عادل فردوسی پور با مهدی هاشمی نسب

مهدی هاشمی‌نسب ، بازیکن سابق فوتبال ایران، امروز به بهانه بازی آسیایی استقلال و النصر، مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود.

به گزارش ورزش 360، مهدی هاشمی‌نسب ، بازیکن سابق فوتبال ایران، امروز به بهانه بازی آسیایی استقلال و النصر، مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود.

هاشمی‌نسب در بخشی از این مصاحبه احساساتی شد و به خاطره‌ای تلخ از دوران پس از این انتقال اشاره کرد. او گفت: «بعد از این انتقال دیگر نتوانستم با مادرم برای خرید بیرون بروم و یک روز مادرم را در بازار با لگد زدند. همان‌جا قول دادم تر و خشک را با هم بسوزانم.»

در ادامه، هاشمی‌نسب به ماجرای این انتقال جنجالی اشاره کرد و تأکید کرد: «این را برای آخرین بار می‌گویم. قراردادم با پرسپولیس تمام شد و فقط از استقلال پیشنهاد داشتم. در جلسه با پرسپولیس گفتم نصف پیشنهاد استقلال را به من بدهید تا بمانم، ولی یک آقایی گفت من ۱۰ تا هاشمی‌نسب می‌سازم و آقای دیگر گفت ما از این پول‌ها نداریم. من هم گفتم خداحافظ.»

اظهارات هاشمی‌نسب درباره این انتقال، بار دیگر خاطرات دوران حساس و جنجالی نقل و انتقالات میان دو تیم بزرگ پایتخت را زنده کرد و از زوایای ناشنیده‌ای از این ماجرا پرده برداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار