کدخبر : 17341 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | رشد «درخت انجیر» در استادیوم استقلال و پرسپولیس!

خبر خوش‌مزه بود و تأسف‌بار؛ روییدن درخت انجیر روی سکوهای استادیوم تختی، جایی که قرار است میزبان بازی‌های سرخابی‌ها باشد.

به گزارش ورزش 360، تأسف‌بار از این بابت که ادعای مدیریت آقایان پرده گوش فوتبال‌دوستان را پاره کرده؛‌ روز گذشته علی جوادی، مدیرکل ورزش استان تهران گفته بود:  استقلال و پرسپولیس تعهد دادند 17.5 میلیارد تومان هزینه آماده سازی تختی را بپردازند اما تا الان نپرداخته‌اند.

آقای جوادی! اصلا شما اجازه ندهید استقلال و پرسپولیس در زمین‌های تحت سلطه‌‌تان بازی کنند،‌ ولی وظیفه نگهداری از این زیرساخت‌ها دقیقا بر عهده شماست؛ وقتی درخت انجیر سبز می‌شود یعنی یک‌جای مدیریتتان می‌لنگد.

از آنطرف هم مهدی تاج چند روزی است خبرنگاران را در فدراسیون فوتبال قطار کرده تا جلساتش با مدیران باشگاه‌ها و مسئولان بازسازی استادیوم فرسوده آزادی را در چشم اهالی فوتبال کند؛ جلساتی که می‌توانست جایش را به نامه‌نگاری، تلفن، بازدیدهای حضوری و .... دهد تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی شود،‌ اما خب مثل همیشه جناب تاج باید «میله‌»‌ها را فاکتور کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار