کدخبر : 12906 تاریخ انتشار :
A

هادی چوپان در یک رقابت افسانه‌ای قرار دارد!

هادی چوپان در یک رقابت افسانه‌ای قرار دارد!

هنی رامبد مربی نامدار و دورگه دنیای بدنسازی رقابت هادی چوپان و درک لانسفورد را مشابه رقابت دو اسطوره می داند.

به گزارش ورزش 360، هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی در اپیزود اخیر پادکست خود، The Truth مدعی شده که هادی چوپان و درک لانسفورد به یکدیگر انگیزه برای بهتر شدن می‌دهند و رقابت این دو را با رقابت‌های هیجان انگیز رونی کلمن - جی کاتلر، فیل هیث - کای گرین و جی کاتلر - فیل هیث مقایسه کرده است.

هادی چوپان و درک لانسفورد هر دو زیر نظر هنی رامبد تمرین می‌کنند و در دو سال گذشته دو نفر برتر دسته اوپن مستر المپیا بوده‌اند.

هر دو یک بار به قهرمانی رسیده‌اند و حال همه در انتظار راند سوم تقابل این دو بدنساز در مستر المپیا 2024 هستند.

حال هادی چوپان و درک لانسفورد مدعیان اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2024 هستند و هنی رامبد معتقد است رقابت این دو به مانند رقابت جی کاتلر و رونی کلمن در اوایل قرن بیست و یکم و فیل هیث و کای گرین در سال‌های 2012 تا 2014 در مستر المپیا است.

هادی چوپان و درک لانسفورد به یکدیگر انگیزه می دهند

هنی رامبد که پیشتر مدعی شده بود هادی چوپان با پکیج بدنی آرنولد کلاسیک می‌توانست درک لانسفورد را در مستر المپیا 2023 شکست دهد، این بار مدعی شده که این دو به یکدیگر برای بهتر شدن انگیزه می‌دهند و این باعث بهتر شدن هر دو خواهد شد:

درک کسیه که الان بیشتر از هر زمان دیگه‌ای انگیزه داره، چون بعد از بردن المپیا هادی با بهترین (پکیج بدنی) تاریخش اومده و حالا درک هم می‌خواد بهترین خودشو به نمایش بذاره این منو یاد رونی کلمن و جی کاتلر میندازه میدونی منظورم چیه؟ اونا به هم انگیزه میدن  می‌دونی، یا فیل هیث و کای گرین یا فیل هیث و جی کاتلر بیشتر فیل و کای یا رونی و جی چون اونا واقعا با هم در حال جنگیدن بودن و من فکر می‌کنم اونا به هم دیگه انگیزه می‌دادن که بهتر بشن، به خاطر اون گرسنگی و اشتیاقی که (برای بردن) داشتن

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار