کدخبر : 8466 تاریخ انتشار :
A

رویای بزرگ پسر کارلو آنچلوتی در مادرید

رویای بزرگ پسر کارلو آنچلوتی در مادرید

دست‌کم بکارگیری اعضای خانواده در کادر فنی تیم‌های فوتبال محدود به ایران نیست و نمونه‌هایی از این خویشاوند بازی در بزرگترین باشگاه‌های اروپایی هم دیده می‌شود.

به گزارش ورزش 360، دست‌کم بکارگیری اعضای خانواده در کادر فنی تیم‌های فوتبال محدود به ایران نیست و نمونه‌هایی از این خویشاوند بازی در بزرگترین باشگاه‌های اروپایی هم  دیده می‌شود. برادر ژاوی هرناندز و پسر کارلو آنجلوتی از شاخص‌ترین مثال‌های حال حاضر هستند . مردانی که در کنار عضو سرشناس خانواده فرصت نشستن روی نیمکت دو غول بزرگ لالیگا را پیدا کرده‌اند.

داویده آنجلوتی در باشگاه‌های بزرگی مانند  پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون در کنار پدر بوده و از گنجینه تجارب کارلتو بهره‌مند شده. موقعیتی که به این سادگی‌ها نصیب هرکسی نمی‌شود. هرچند برخی خبرها از پیشنهاد سرمربیگری برای داویده و جدایی احتمالی‌ از پدر حکایت دارند، او اما کماکان دستیاری در رئال را به سرمربیگری سایر تیم‌ها ترجیح داده است.

پسر آنجلوتی در تازه‌ترین اظهار نظر از رویای جاه‌طلبانه هدایت رئال مادرید سخن گفته و بر این باورست که هدایت کهکشانی‌ها و کنترل رختکن پر ستاره رئال کار دشواری نیست: « تا سال ۲۰۲۶ با رئال مادرید، قرارداد داریم. بازیکنان جوان زیادی داریم و این امکان وجود دارد که در سال‌های آینده تیمی بسیار قوی داشته باشیم. من می‌خواهم کار خود را به عنوان سرمربی شروع کنم، اما می‌دانم که در بهترین باشگاه جهان و بهترین مکان برای رشد هستم…

من اینجا خوشحالم، خانواده‌ام اینجا زندگی می‌کنند، همسرم اسپانیایی است و به پدرم نزدیک هستم. شما هرگز از آینده اطلاعی ندارید. این چالش من را نمی‌ترساند، هدف من این است که روزی سرمربی اینجا شوم.»

باید منتظر ماند و عاقبت این برادرها و پسرها را دید. آیا آنها واقعا بدون خویشاوندان مشهورشان لیاقت نشستن بر نیمکتی تا این اندازه بزرگ را داشته‌اند یا مثل نمونه‌های وطنی بطرز غیر قابل انکاری به حضرات اسطوره زنجیر شده‌اند. آینده خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار