کدخبر : 3205 تاریخ انتشار :
A

مورد عجیب علاقه‌ی رئال مادرید به آلفونسو دیویس

مورد عجیب علاقه‌ی رئال مادرید به آلفونسو دیویس

آلفونسو دیویس به رئال مادرید نزدیک‌تر شده و ممکن است یکی از انتقال‌های جذاب فوتبال بین رئال مادرید و بایرن مونیخ شکل بگیرد.

ورزش 360 - آلفونسو دیویس، وینگر چپ بایرن مونیخ دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد. این را می‌توان از مبلغ سنگین دستمزدی که از بایرن تقاضا کرده فهمید. این بازیکن تیم ملی کانادا که پدر و مادری لیبریایی دارد حالا در ۲۳ سالگی به دنبال یک ماجراجویی جدیدتر است و به نظر می‌رسد رئال مادرید هم به این ماجراجویی پاسخ مثبتی داده است.

به گزارش ورزش 360،  رئال از جمله تیم‌هایی است که به دنبال جذب دیویس است و در این پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این بازیکن نزدیک هم شده است و اگر اتفاق خاصی نیفتاد زمستان یا تابستان پیش‌رو باید دیویس را در مادرید دید.

نکته‌ای که در انتقال دیویس به رئال در روزهای گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته وضعیت پاسپورت اوست. تابعیت کانادایی-لیبریایی دیویس موجب می‌شود تا سهمیه بازیکنان اتحادیه اروپایی رئال مادرید پر نشود و دست آنها برای پنجره نقل و انتقالاتی آینده باز باشد. 

قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۲۵ با بایرن تمام می‌شود و به نظر می‌رسد او در یکی از پنجره‌های نقل و انتقالاتی ۲۰۲۴ تکلیفش را مشخص کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار