کدخبر : 2434 تاریخ انتشار :
A

جزئیات تازه‌ای از توافق مهدی طارمی با اینتر فاش شد

جزئیات تازه‌ای از توافق مهدی طارمی با اینتر فاش شد

مهاجم ایرانی تیم پورتو قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد و راهی اینتر ایتالیا خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، سایت پرتغالی sapo پرتغال در گزارشی به بررسی انتقال احتمالی مهدی طارمی به تیم اینترمیلان پرداخت. در گزارش این سایت آمده: «مهدی طارمی که در آستانه پایان قراردادش با پورتو قرار گرفته و در پایان فصل، بازیکن آزاد می‌شود با تیم اینتر به توافق رسیده است.»

مدت قرارداد پیشنهادی اینتری‌ها به طارمی ۲ ساله و دستمزد سه میلیون یورو برای هر فصل است. این مبلغ از پیشنهادهای تیم‌های عربستانی به این بازیکن بسیار پایین‌تر است اما طارمی تصمیم دارد فوتبال خود را در اروپا دنبال کند و به همین دلیل پیشنهاد تیم‌های عربستانی را رد کرده است.

بر همین اساس طارمی به طور قطع قراردادش را با پورتو تمدید نخواهد کرد. شماره ۹ پورتو به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام‌ ملت‌های آسیای در چندین بازی پورتو غایب خواهد بود.

طارمی در فصل جاری برای آبی و سفیدپوشان در ۲۴ بازی که در تمامی رقابت ها انجام داد، ۶ گل به ثمر رساند که کم تاثیرترین فصل او با پیراهن آبی و سفید بوده است.

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار