کدخبر : 17360 تاریخ انتشار :
A

عکس | دیدار دو اسطوره بارسا تازه شد

عکس  | دیدار دو اسطوره بارسا تازه شد

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی مرموز، در سال ۲۰۰۹ به نوکمپ نقل مکان کرد و در تنها فصل حضورش در کاتالونیا ۲۱ گل به ثمر رساند و به قهرمانی لالیگا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان رسید، اما هرگز با مربی سختگیرش گواردیولا رابطه خوبی برقرار نکرد.

به گزارش ورزش 360 ایبراهیموویچ همواره منتقد شیوه مربیگری گواردیولا بود و حتی در کتاب زندگینامه خود نیز این سوال را مطرح کرد که چطور یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال جهان نمی‌دانست که باید به شخصیتی چون زلاتان آزادی عمل بدهد و به او اعتماد کند تا در کنار لیونل مسی به شکوفایی برسد!

ایبراهیموویچ اکنون بازنشسته شده و در باشگاه میلان به عنوان مشاور مشغول به کار است. او برای بازی دوستانه بین میلان و منچسترسیتی در استادیوم یانکی نیویورک حضور یافت و مجبور شد با گواردیولا دیدار داشته باشد و او را در آغوش بگیرد و جملاتی نیز رد و بدل کند. به نظر می‌رسید که همه چیز بین آن دو نفر خوب است و آنها در این دیدار دوستانه اختلافات را کنار گذاشته‌اند، اما هواداران زیادی به تصنعی بودن لبخندهای هر دو اشاره کردند و معتقد بودند که آنها همچنان با هم اختلاف دارند و چندان از دیدن هم خوشحال نیستند.

میلان ۳-۲ سیتی را شکست داد و احتمالا کسی که خوشحال از آن بازی دوستانه بیرون رفت زلاتان بود.

343763

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار