کدخبر : 16668 تاریخ انتشار :
A

وقتی شکیرا مچ لیونل مسی را در زمین فوتبال خواباند

وقتی شکیرا مچ لیونل مسی را در زمین فوتبال خواباند

شیکرا، خواننده‌ی مشهور پاپ در یک رویداد فوتبالی دیگر هم حضور پیدا کرد و اجرای پرشوری داشت.

ورزش ۳۶۰ - هفته‌ی گذشته در فینال رقابت‌های کوپا آمریکا در ورزشگاه هارد راک میامی شکیرا بار دیگر روی صحنه رفت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، خواننده‌ی مشهور کلمبیایی که کارنامه‌اش با فوتبال گره خورده بار دیگر به یک رقابت فوتبالی آمد و همپای ستاره‌های میدان درخشید.

از پیش از اجرای شگیرا بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا اما حضور او در این رقابت‌ها حاشیه‌ساز شده بود. عده‌ای می‌گفتند که شکیرا اجرای ۱۵ دقیقه‌ای را نپذیرفته و برای همین قانون فوتبال تغییر یافته و مدت زمان بین دو نیمه از ۱۵ به ۲۵ دقیقه افزایش یافته تا شکیرا سر حوصله اجرای خوبی داشته باشد. با این حال و اگرچه اجرای شکیرا زیر ۱۰ دقیقه به پایان رسید اما باز هم زمان استراحت بین دو نیمه از ۱۵ دقیقه فراتر رفت و موجب ناراحتی مربیان دو تیم حاضر در فینال شد.

حالا نشریه اسپانیایی مارکا خبر داده که دستمز شکیرا برای این اجرای ۷ دقیقه‌ای رقم بالای ۲ میلیون دلار بوده است. در واقع شکیرا برای هر دقیقه حضور در فیال کوپا آمریکا ۲۸۶ هزار دلار دریافت کرده است. این مبلغ مساوی یا بیشتر از درآمد بسیاری از ستاره‌های دنیای فوتبال است. بر اساس آخرین برآوردها لیونل مسی در هر هفته ۲.۸ میلیون دلار درآمد دارد و این در حالی است که شکیرا تنها برای ۷ دقیقه چنین مبلغی دریافت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار